Har magen deres sunket?

cabana

Andre møte med forumet
Min ligger nå nærmest på låret når jeg sitter :D Men skjønt å bli lettere i pust :D
 
Ja masse :) men sliter fortsatt med pusten da magen er så stor..
 
Tja, det ser ikke sånn ut, men hun kommer forsåvidt ikke lenger ned i bekkenet uten å tyte ut åpningen! Jeg er veldig liten (153) så jeg tror hun bruker alt hun har av plass mellom bekken og ribbein og jeg bærer veldig på utsiden da det ikke er plass på innsiden [emoji38]
 
Prinsessa mi ligger så høyt at jordmødrene ser på meg med litt overraskelse hver gang :p hu kommer ikke høyere egentlig. På en side er det behagelig, for blæra har goood plass ennå. På den andre siden er hu så høyt og langt ut at det er veldig tungt å bære. Kanskje hun har utgangs-nekt? ;)
 
Tror kanskje det fordi det er et ekstremt press på blæra innimellom når han beveger seg. Det gjør nesten vondt :hungover: Må ha truseinnlegg forråsirresånn :hilarious:
 
Her har han foretrukke å ligge under navlen sidan dag 1, og kjemper hardt for å holde seg der enda xD Så alltid hatt lav mage, tviler på eg klarer å sjå det den dagen magen synker :O Blir spennandes å sjå :)
 
Er litt usikker på om magen min har sunket egentlig. Har hørt folk si at de synes magen min er langt ned da. Våknet også idag liggende på ryggen og hadde ingen problem med å puste sånn som tidligere :)
 
Magen min har definitivt sunket litt. Merker godt at det er lettere å puste nå :p
 
Ørlite. Selv om hodet er godt nedi bekken så strekker hun seg fortsatt godt ut og magen når relativt høyt.
 
Jeg har økt nedpress og urinblæren blir presset konstant og det er vondt. Er 36+5 idag. Magen er såååå altfor stor, det er vanskelig å bevege seg og jeg har fått vondt i bekkenet og symfysen. Tror hun ligger ganske langt nede, men er ikke sikker. Jordmor sjekket igår og hodet ligger nede, men er ikke festet ifølge henne.
 
39+1 hodet har ikke festet seg, og magen har ikke sunket. Hadde faktisk beveget seg litt oppover på forrige kontroll..
 
Her boret hun seg ned i bekkenet i forrige uke og plutselig var det bedre plass til lunger og ribbein. Vet ikke om hun har festet seg enda da. Er 36+1 i dag. Magen sank på samme tid med storesøster også :)
 
Magen er like høy, ungen trur nok utgangen er med rumpa først mellom ribbeina :( og jeg er 40+0 i dag.... (langt sukk og uff oh æsj).
 
Ja jeg tror det[emoji5] føler det er lettere oppunder mellomgulvet og jeg har ikke så vondt i bekkenet lenger[emoji5]
 
Så på gamle bilder i går og magen min har sunket laaangt ned! Kjenner at hun er langt nedi bekkenet :)
 
Back
Topp