Har lyst på jente

Line74

Andre møte med forumet
Ønsker meg veldig en jente.

Hei. Jeg har to kjempe søte gutter som jeg er veldig glad i. en på to og en på fem. Nå har jeg begynt å tenke på at jeg gjerne skulle blitt gravid igjen. Denne gangen ønsker jeg meg veldig en jente siden jeg har to gutter fra før. I familien til samboeren min har de bare fått gutter . faren har fire gutter, bestefaren to , onkelen to fetteren to gutter osv. derfor tror jeg at jeg kommer til å få en gutt til. Ikke misforstå. Selvfølgelig vil jeg bli like glad i dette barnet, men skulle så gjerne hatt ei jente. Har lest litt på internett og hørt at noen klinikker i utlandet lyser sæden med ultrafiolett lys for å skille ut jente og gutte sæd. Jeg synes det høres interessant ut. Er det noen som vet hvor man kan få gjort dette eller vet om folk som har gjort det. Skulle gjerne hatt kontakt med en klinikk som gjør dette. Jeg vet at man kan følge ulike råd for eksempel ha sex noen dager før eggløsning for jentesæden lever lenger, og har man sex på eggløsning dagen blir det gutt for de er raskere enn jentesæden. Har også lest et kinesisk skjema vor man ser på alder til moren og tid for unnfangelse for å finne ut hva barnet blir. Ut i fra dette vil jeg få en jente hvis jeg blir gravid i månedene nå fram til november. Det står at det er 99 prosent sikkert, men jeg vet ikke om man kan stole på dette. Er det noen som er i samme situasjon som meg og skjønner at jeg ønsker meg veldig ei jente. Mange klemmer fra line.
 
Jeg er ikek i samme situasjon, men skjønner veldig godt at du ønsker deg ei jente. kusina til moren min har fem gutter, og stadig håpet på ei lita jente. Har dessverre ikke noe forslag til sted du kan få brukt nevnte metode, hadde ikke hørt om det før enganng.Men ønsker lykke til. Håper selv at det er noe i det der kinesiske fødselskartet, for jeg håper egentlig litt på en gutt først.:-)
 
Hei du! [:)]

skjønner deg godt! Har også en gutt på 2 1/2 og en på 5 og er gravid igjen nå. Dette blir det siste barnet, og har fått vite på ultralyd at det blir en gutt til.. Hadde så inderlig ønska meg ei jente! Må innrømme at jeg ble litt skuffa der og da, selv om jeg hadde forberedt meg veldig, trodde jeg, på at det ble en gutt til.. Nå spiller det ingen rolle lenger, men savnet etter ei jente kommer alltid til å være der siden dette blir det siste barnet på oss.. Har 3 brødre og ingen søstre heller, så savnet etter ei jente er stort! Har hørt at de gjør sånn med sæden i Danmark, men vet ikke hvor. Mener noen har skrevet om det en eller annen gang på barnimagen.com - du kan jo se i arkivet der.

Lykke til! [:D]

Klemmer
 
heisann!
jeg har 5 gutter, og er gravid igjen 17 uker og 6 dager. Håper på ei lita tulle, skal på ultralyd på torsdag så det blir spennende å se. [:)] Så det er sånn gutte familie du har kommet inn i da sikkert, men du får håpe på litt flaks da shø.[;)]
 
Hei!
Vi ønsker oss også ei lita jente. Hadde vært kjempekoselig, spesielt siden det kun er gutter på hans side av familien [:)] Har hørt at det skal hjelpe å kun ha sex før EL for å få jente, da jentespermiene lever lenger. Og at sjansene for å få gutt derfor øker med sex etter EL [;)]
Sjekket ut fødselskartet på sidene her i går, og visst jeg klarer å bli gravid innen de neste tre månedene så skal det bli jente..men du skal ikke se bort i fra at jeg er unntaket som støtter regelen og får en gutt [:D]
Noen som har erfaring med fødselskartet? Noen som det har stemt eller ikke stemt på?
Lykke til med "produksjonen" alle sammen [8D]
 
Jeg har 3 jenter og håper på at det er en gutt som hilser på i juli/august
 
Heisann!

Når det blir min tur å bli gravid har jeg og et lite håp om at det blir ei lita jente. Tror kanskje det kommer fra barndommen egentlig. Jenter lekte med dukker, og det var vel som regel jentedukker, og så drømmer man om å kunne pynte den nyfødte lille dukka med rosa kjoler og blonde. [:)] Men for all del, blir jo like glad hvis det blir en liten gutt når den tid kommer! En liten tøffing! Pappa sin gutt![:D]
I min familie er det mest jenter, og samboeren sin famile har mest gutter, så det kan jo bli spennende! [;)]

Når det gjelder den der alternative medtoden i Damark, så ser jeg ingen grunn til å ikke prøve det, spesielt siden du ikke får hjelp i Norge. Har selv kjenninger som ikke fikk hjelp her med assisterdende befruktning, men i Danmark fikk de det. [:)]

Hvis du ikke er noe flink i å skjønne dansk, så får vi bare håpe legene snakker rooolig. Hehe! Jeg skjønner nesten ingenting når de begynner å bable![&:]

Hilsen tullmusa![;)]
 
hei du! du får bare prøve til, kanskje du har mere flaks enn meg.
klem fra mor til 6 gutter snart[;)]
ORIGINAL: Line74

Ønsker meg veldig en jente.

Hei. Jeg har to kjempe søte gutter som jeg er veldig glad i. en på to og en på fem. Nå har jeg begynt å tenke på at jeg gjerne skulle blitt gravid igjen. Denne gangen ønsker jeg meg veldig en jente siden jeg har to gutter fra før. I familien til samboeren min har de bare fått gutter . faren har fire gutter, bestefaren to , onkelen to fetteren to gutter osv. derfor tror jeg at jeg kommer til å få en gutt til. Ikke misforstå. Selvfølgelig vil jeg bli like glad i dette barnet, men skulle så gjerne hatt ei jente. Har lest litt på internett og hørt at noen klinikker i utlandet lyser sæden med ultrafiolett lys for å skille ut jente og gutte sæd. Jeg synes det høres interessant ut. Er det noen som vet hvor man kan få gjort dette eller vet om folk som har gjort det. Skulle gjerne hatt kontakt med en klinikk som gjør dette. Jeg vet at man kan følge ulike råd for eksempel ha sex noen dager før eggløsning for jentesæden lever lenger, og har man sex på eggløsning dagen blir det gutt for de er raskere enn jentesæden. Har også lest et kinesisk skjema vor man ser på alder til moren og tid for unnfangelse for å finne ut hva barnet blir. Ut i fra dette vil jeg få en jente hvis jeg blir gravid i månedene nå fram til november. Det står at det er 99 prosent sikkert, men jeg vet ikke om man kan stole på dette. Er det noen som er i samme situasjon som meg og skjønner at jeg ønsker meg veldig ei jente. Mange klemmer fra line.
 
hei. så du fikk vite at du skal få en gutt til. ja det blir koselig med en baby i huset uansett. skjønner at du ønsket deg veldig ei jente denne gangen. jeg tenkte på deg på torsdag og ventet spent på svar . seks gutter. nesten et fotballlag. [:D]. du får ha lykke til med graviditeten. klem fra meg. skal kanskje ikke si til deg at det er bare å prøve en gang til. neste gang får dere gjøre som jeg har lyst til. bestemme kjønnet ved å få litt hjelp. klem fra meg
 
heisann!
nå blir det ikke noe neste gang, tror ikke ryggen holder, den er helt håpløs denne gangen og så vasker jeg borti skolen her, så jeg må nok tenke litt på helsa også. jeg får satse på at søstrene mine får jenter i stede, hvist ikke babyen stakk fram fingeren da, så det var det jordmora så. hovedsaken er at det blir velskapt da. så du/dere skal få hjelp til kjønnet, kjekt at det går an.[;)] klem fra maysen
ORIGINAL: Line74

hei. så du fikk vite at du skal få en gutt til. ja det blir koselig med en baby i huset uansett. skjønner at du ønsket deg veldig ei jente denne gangen. jeg tenkte på deg på torsdag og ventet spent på svar . seks gutter. nesten et fotballlag. [:D]. du får ha lykke til med graviditeten. klem fra meg. skal kanskje ikke si til deg at det er bare å prøve en gang til. neste gang får dere gjøre som jeg har lyst til. bestemme kjønnet ved å få litt hjelp. klem fra meg
 
He,he...fin liten flokk da![;)]
Kan jeg spørre hvor gamle disse tøffingene er!?
Og når er neste forvente å se dagens lys?[8|]
Bare nysgjerrig...
 
hei!
guttene mine :snart 18, 16, 6, 3 og 18mnd og sistemann kommer rundt den 16.november. må være nyskjerrig vist en skal få vite noe vuttu. hehe[:D]
ORIGINAL: Star83

He,he...fin liten flokk da![;)]
Kan jeg spørre hvor gamle disse tøffingene er!?
Og når er neste forvente å se dagens lys?[8|]
Bare nysgjerrig...
 
Back
Topp