Har klump i halsen/brystet

Lillemille<3

Elsker forumet
Julibarna2014
Novemberlykke2024❤️
Noen som kan skjønne hva det er?:p
Kjennes ut som om noe sitter fast i halsen/bak brystet ett sted. Og har ikke spist noe som har satt seg fast eller. Syntes det er litt merkelig:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Noen som kan skjønne hva det er?:p
Kjennes ut som om noe sitter fast i halsen/bak brystet ett sted. Og har ikke spist noe som har satt seg fast eller. Syntes det er litt merkelig:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Jøss,det var rart..

Kan det være muskelknuter tror du? Vi har visst mange spenninger som gravide..Eller om du har fått en infeksjon i halsen..?
 
Merkelig. Håper det går over snart...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er litt bedre i dag, men kjenner det er noe der enda. Skal spise litt nå så får jeg se om det gir meg større klump. Mye merkelig vi gravide opplever :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg bare tenkte litt.. Søstera mi hadde sånn som du beskriver. Det var hormonforstyrrelser i (den sommerfugllignende greia på halsen)
Hun måtte operere den bort fordi den ble så stor.. :)
Kanskje greit å sjekke ut hos legen om det ikke gir seg.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kjenner ei med fibromyalgi og hun er plaget med det som du beskriver. Greit å få det sjekket hos lege om det ikke gir seg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjenner det har tatt seg opp igjen nå. Var ikke så ille da jeg stod opp. Får kontakte lege til uken om det vedvarer. Er en smule ekkelt for virker som om jeg har svelget galt eller noe. Veldig kjekt å spørre her fir får alltid gode svar. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Noen som kan skjønne hva det er?:p
Kjennes ut som om noe sitter fast i halsen/bak brystet ett sted. Og har ikke spist noe som har satt seg fast eller. Syntes det er litt merkelig:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
HeI. Jeg er gravid. Uke 17. Føler tett I halsen. Fant du svar? Takk.
 
Back
Topp