Har/hadde du vogndilla?

Ingen vogndilla. Har to vogner bare.
Brio smile og babyzen yoyo.
 
Nei. Har ei vogn og er fornøyd med det :) Håper den holder til to barn :)
 
Oh yes. Kjøpte ak vogn nr.73 :)
Vogndilla og vogn har vært en interesse og hobby siden jeg var liten.
Kan ikke få nok!
Ak nå har vi bare 5 vogner.
På det verste har vi hatt 17 stk i huset....
 
Oh yes. Kjøpte ak vogn nr.73 :)
Vogndilla og vogn har vært en interesse og hobby siden jeg var liten.
Kan ikke få nok!
Ak nå har vi bare 5 vogner.
På det verste har vi hatt 17 stk i huset....

Jeg bøyer meg i støvet [emoji144]‍♀️ hvor gjorde du av alle sammen?
 
Har en vogn og en reisetrille.
Bruker samme vogn hjemme som i barnehagen.
 
Har hatt 4 vogner og 1 trille. Leter etter en ny[emoji4] den første jeg kjøpte var en brukt hartan topline x fikk også da med en emmaljunga sportsvogn begge disse er fra ca 2010. Kjøpte så ny beemoo duo vogn i 2015. Så og si ny cybex balios m brukt i 1 uke av de jeg kjøpte den av. Kjøpt i 2016. 1 trille kjempe enkel. Solgte emmaljunga sportsvogn i 2016, kunne ikke fordra den. Beemooen ble solgt i 2016 den å. Cybex solgt i 2017.
Elsker hartan vogna mi[emoji7] beste vogna jeg har trilla. Nå vil jeg ha en sportvogn så jeg slipper å dra hartan vogna att og frem fra bhg
 
Kun hatt en vogn til eldste, måtte kjøpe en ny vogn nå når vi fikk lillesøster, men det er kun fordi storebror fortsatt bruker sin vogn [emoji2]
 
Nei, vil ikke si det. Hadde emmaljunga og babyjogger, i en overlappspetiode brukte vi begge to.
 
Kan vell si jeg har litt vogndilla, nå har jeg (bare) 4 vogner, Edge, 2 scooter og en bee, men har kjøpt og solgt mye. Elsker vogner, og har lyst på ny til lille kommer [emoji85]
 
Ikke vogndilla her. Hadde ei babybagvogn som vi solgte, har ei barnehagevogn og ei trille til storebror. Har nå kjøpt ny babybagvogn til septemberbabyen vår.
Så har/hadde 3 vogner på det meste.
Mens bilstoler derimot har vi allerede 5 av ;)
 
Nope, har to vogner, ei stor og tung på veranda og ei lett og god til å trille tur med :)
 
Vil ikke si det, har 1 vogn som er knapt brukt og ungen er over et år :)
 
:dance011
Hvem er favoritten?

Oi, vanskelig spørsmål.. faktisk kommer Simo kombi-vogna veldig høyt opp på lista (hatt tre stk), også hadde jeg to Brio kombi-vogner som var 04 og 06 modeller og de var helt fantastiske [emoji7] super Nitroen jeg kjøpte til minsten er og en favoritt [emoji4]
 
Back
Topp