Har/hadde du vogndilla?

M

Moderator Irene

Guest
Hvor mange vogner hadde du, og evt hvor mange på samme tid? :p

Hvilken endte du opp med som favoritten?
 
Har 4 vogner og ei trille. Favoritten er emmaljunga edge
 
Ingen dille

Hadde ei hovedvogn til de to eldste, emmaljunga en utgått modell, forgjengeren til nitro. Med citybag

Hadde babyjogger City elite til eldste når mellomste overtok emmaljungaen men solgte den.

Kjøpte zapp xtra som trille til mellomste. Brukt litt til eldste den sommerferien han var nesten tre og hun et halvt år og vi var i hunderfossen.

Til yngste kjøpte jeg ny emmaljunga super nitro for understellet på den forrige var utslitt. Brukte den samme citybagen som jeg hadde til de eldste og har zapp'en til henne også.

Totalt fire vogner på tre barn
 
I grunn ikke. Hadde 5 på meste,men ulike. Da var det en søskenvogn, søskentrille,enkel trille og 2 vanlige duovogner. Har nå 3.
 
Ingen vogndilla her. Har hatt to vogner og ei trille på lån. Første vogna var ei brukt Simo classic som røyk da eldsta var like ved året gammel, da fikk vi låne ei trille fram til vi fikk kjøpt ei ny som var TFK joggster III. Den har vi enda til lillebroren.
 
Ingen vogndilla, men har tre stk nå. Har Emmaljunga edge duo, viking og scooter[emoji4] vikingen kjøpte vi fordi edgen skulle i bhg. og helt tilfeldig fikk vi tak i en scooter kjempebillig[emoji2] så nå er den i bhg, edgen hjemme og vikingen bilvogn.
 
Ikke mer enn 2 om gangen. Den vanlige og en reisetrille. Solgte de etterhvert som bruken ble mindre da.

Hadde egentlig lyst på ny vogn. Men så prisen og tenkte at det ble altfor dyrt gitt.

Tror ikke jeg hadde særlig favoritter av noen av de mine [emoji23]
 
Har tre vogner (en kombi, en trille og en til bhg) :) Simo er uten tvil favoritten :)
 
Nei, laangt ifra... grudde til å se etter vogn.
Arvet en god og gammel simo kombi til eldste. Likte den veldig godt, bare savnet et par nyere funksjoner som å kunne stille høyden på håndtaket og sånt.

Så arvet vi en simo sportsvogn, som vi skal bruke til lillebror også. Må visst skifte ut slangene eller noe i dekkene da.

akkurat nå bruker vi en emmaljunga duo av en eller annen sort, liker den ikke i det hele tatt... Arvet, denne også.
 
Last edited:
Tja, litt kanskje. Har 3 vogner til 2 åringen nå, er egentlig mest glad i Mountain buggy urban jungle, synes den har fin størrelse og er god å trille.
 
Nei. Har hatt tre vogner og to barn. Sportvogna har gått i arv. Begge har hatt Simo som dypvogn.
 
En vanlig vogn og en sykkelvogn
 
Langt i fra! Har hatt samme Simo duo til alle tre, siden den fortsatt er like fin og god til vårt bruk. Kjøpte nettopp ny tralle da den første ble ødelagt. Vi skaffet oss også en brukt søskenvogn da andremann kom som nesten ikke ble brukt.
 
Ja! Elsker barnevogner.
Akkurat nå har vi: Stokke trailz (bare bag), Babyjogger city elite, Bumbleride indie twin(søskenvogn) og Mountain buggy nano. Trailzen skal selges..
 
Vogndilla her ja [emoji14] hatt over 20 vogner til mine tre barn, har 5 vogner idag [emoji4]
 
Back
Topp