Har/hadde dere navnet klart før ungen var født?

M

Moderator Eve

Guest
Har/hadde dere navnet klart før ungen var født?
 
Har enda tre mnd igjen.. men det ser ikke ut som om vi finner et passende jentenavn altså:wacky:
 
Vi har en "topp 3"-liste som vi ikke er 100% enige om, men har funnet ut at vi må se henne. Og være åpne for at det kan hende hun bare må bli hetende "Snuppelura", "Du", "Lille venn" eller noe sånt... Navn er vanskelig! :hungover: Jeg trodde det skulle være så mye lettere! o_O
 
Vi hadde to lister med navn, men hadde ikke bestemt oss for ett av hver, nei. :)
Først måtte vi se hvilket kjønn babyen hadde, også hvem h*n var.
 
Ja, bestemt lenge før positiv test. Mellomnavnet er ikke helt spikret ennå.
 
Nei. Vi ble enige to dager etter fødsel.
 
Ja, vi hadde det klart ca 2 mnd før. Men var ikke 100% sikker. Så om det føltes feil hadde vi byttet. Men det føltes helt riktig :)
 
Vi visste ikke hva vi fikk, men hadde klart er guttenavn og et jentenavn som vi var ganske enige om. Vi fikk jente nå, satser på at vi får bruk for guttenavnet neste gang [emoji4]
 
God variasjon her ser jeg... Vi er og blant de som venter til ungen er kommet ut :)
 
Ja, fra vi fikk vite kjønnet. Brukte hele samme dagen på å finne det perfekte navnet som begge likte. Så vi kunne kalle skatten i magen noe istedenfor bare bebien.. :Heartpink Til nestemann har vi klart både gutte og jentenavn :Heartblue:Heartpink
 
På nr 1 var halve navnet klart før han kom og resten av navnet kom når han ble født. På nr 2 hadde pappaen egentlig navnet klart men jeg måtte tenke på det før det var helt klart. Hun måtte bli født først før jeg bestemte meg.
 
Venter nok til de kommer ut før vi bestemmer oss for navn :)
 
Back
Topp