~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Ja gleder meg til jeg får brev med dato i posten også, så jeg vet at den datoen skal det bli bedring!
Men ja er nok det at den fester seg i den skilleveggen som fører til dårlig blodgjennomstrømning og lignende... så om det ikke blir aprilspire så blir det i alle fall gjort noe :)

God sommer! Kos deg med sommer og den lille.
emoji173.png

Det hjelper jo litt på, at man vet man får hjelp. :)

Får satse på det går med deg som med meg, jeg hadde operasjonsdato i oktober og måtte utsette den på ubestemt tid pga spire som klamra seg fast, og nå er fire uker og en dag gammel. :D
 
Tror nok håpet er ute. Dagens tester fortsatt svak og prøvde en A1 som knapt var strek på.. tok godt over 10 minutter før man kunne se antydning til strek... så håper aborten starter i helgen.. kommer nok til å ringe legen for å høre - eventuelt få lov til å gå rett på ny Letrozol runde også få time i slutten av august.



Nei og nei, så trist!! :(:(:(

Sender deg mange klemmer :Heartred
Håper det går fort og ting blir på stell fort når det først har skjedd :(

Håper du får en fin sommer tross alt :Heartpink
 
Neimen søren klype.. Det skulle ikke bli sånn [emoji29] Sender deg en megaklem [emoji173]️ Nyt ferien og ta deg en god pause! Håper det snart snur så vi får våre etterlengta lillebrøstere [emoji173]️
 
Så utrolig leit at det ikke ser ut som det går veien denne gangen heller :( Sender deg en god klem, og håper juli-pause gjør godt. God sommer! [emoji173]️
 
Dette var leit å lese! Syns du har opplevd dette nok ganger nå. Håper du klarer å nyte ferien og en liten pause herfra nå, og at lykken snur på trippel kur!! God klem
 
Uff, det var leit å høre :( Stor klem:Heartred Nyt ferien deres og masse lykke til med trippelkur:Heartred
 
Utrolig kjedelig at denne spiren heller ikke skulle sitte, men godt med en plan utover.
Kos deg masse med ferie og lykke til med alt!
Følger med deg videre vet du
 
Så trist lesing[emoji17] Hadde sånn troa for dere nå!! Håper opphold fra forum og ferie gjør godt, så satser vi på terminspire så fort det lar seg gjøre[emoji173]️ God sommer så lenge[emoji5][emoji295]️
 
Innom med en klem
 
5 juli startet aborten og heldigvis var den ikke så slem med meg!
Søndag altså CD 4 tok jeg første trippeldose med Letrozol. Og er nå bare glad for at EL forhåpentligvis venter til etter mandag, siden mannen har kjørt sørover og vi ikke reiser etter før mandag! men monitoren sier lav enda heldigvis!
Skal teste med monitoren så vi vet når EL har vært, da vi skal ta en runde annen hver dag fram til EL har vært :) har også pakket med meg nok tester så jeg kan ta EN om dagen og kun en om dagen fra 9 dpo. Fant ut at jeg klarte ikke droppe å teste om dette skulle være den gangen det går fint, men skulle ikke ha totalt testegalskap! Så en hver morgen :) Blir kun tatt en digital på IKM om jeg ser tydelig økning på strimlene. Om EL kommer rundt CD 14 altså onsdag - blir termin det samme som jeg hadde med snuppa ❤️ 14 april ❤️ Bare at hun kom til 10 dager før termin da :) Blir spennende å se når og om EL kommer denne siste runden før pause til etter operasjonen.

Er nå klar for 3 uker ferie med familien ❤️ Men tenkte jeg skulle gi et liten lyd fra meg! Snakkes 1 august
 
God ferie og nyt tiden med familien!
 
Kos dere med ferie.
Lykke til ellers og bare nyt familietid og fri sammen.

Klem
 
Kjedelig da.
Får håpe det ordner seg!
 
CD 16

Monitoren sa høy i dag og nå i kveld hadde jeg nesten positiv EL strimmel på 2 1/2 timers urin. (Tok med fire kun for å dobbelt sjekke når monitoren begynte å gi tegn til EL).
Så jeg vil vel egentlig tro at monitoren sier max i morgen og at da EL er på søndag passer supert egentlig for hadde en runde med mannen på onsdagskveld, og blir en runde i morgen kveld :) så litt oppsparte svømmere, også få til en runde søndagskveld så er vi berget :) Så får vi se om ferien får ei nydelig avslutning om 14 dager eller ikke :p
 
Endelig nærmer det seg :) Lykke til denne pp og håper på en flott oppdatering om to uker ❤️
 
Lykke til!!!
 
Back
Topp