~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Kan nok hende jeg må opp på dobbel Letrozol, men får se hva neste uke bringer :)
Ja, får håpe at Letrozol uansett kan hjelpe dere da. Irriterende at pergo ikke produseres lenger
 
Ja, får håpe at Letrozol uansett kan hjelpe dere da. Irriterende at pergo ikke produseres lenger

Ja er virkelig det! Men enda tidlig i syklusen og legen sa at Letrozol kunne gjøre at EL ble litt senere enn CD 14. Og jeg startet jo å ta Letrozol en dag for seint også :p
 
Håper el kommer snart[emoji173] var pergo mere effektiv enn letrozol ?

Ja håper jeg også, begynner å se antydning til EL slim [emoji848] så kanskje kanskje!
Jeg er ikke sikker, men hørt flere som har hadd gode resultater av pergo. Har selv ikke prøvd, men håper Letrozol gir EL. Østrogen streken er i alle fall mye sterkere nå enn tidligere, men vet ikke om det er positivt eller ikke [emoji23][emoji23]
 
Usj, letrozol funka ikke her iallefall, verken enkel eller dobbel dose, men pergo gir meg el og slim, så det er merkelig det der altså!
 
Usj, letrozol funka ikke her iallefall, verken enkel eller dobbel dose, men pergo gir meg el og slim, så det er merkelig det der altså!

Ja, kjenner jeg er veldig spent på hva de neste dagene bringer[emoji848] Utrolig nok sier magefølelsen i dag at EL ikke er så langt unna, men spørs om den sier det i morgen også. [emoji23] Men får nok bare ta en dag av gangen :) Orker ikke teste med strimlene enda, da monitoren er tydelig i ordet LAV enda [emoji12]
 
Ja, kjenner jeg er veldig spent på hva de neste dagene bringer[emoji848] Utrolig nok sier magefølelsen i dag at EL ikke er så langt unna, men spørs om den sier det i morgen også. [emoji23] Men får nok bare ta en dag av gangen :) Orker ikke teste med strimlene enda, da monitoren er tydelig i ordet LAV enda [emoji12]
Håper det blir el iallefall, hvis ikke får vi håpe dobbel er det som skal til ;) Trikset er å ikke ha strimler i det hele tatt, da slipper man å følge med i det hele tatt :hilarious:
 
Håper det blir el iallefall, hvis ikke får vi håpe dobbel er det som skal til ;) Trikset er å ikke ha strimler i det hele tatt, da slipper man å følge med i det hele tatt :hilarious:

Ja vi får håpe på det, bare synd at jeg fikk beskjed om å ha en pausemnd mellom.. så blir jo en stund til jeg får testet ut dobbel [emoji21]
Hahah, ja det er faktisk sant, men med en mann som må ha beskjed når støtet virkelig skal settes må jeg teste [emoji23] så jeg kan si at nå gjelder det :p
 
Ja vi får håpe på det, bare synd at jeg fikk beskjed om å ha en pausemnd mellom.. så blir jo en stund til jeg får testet ut dobbel [emoji21]
Hahah, ja det er faktisk sant, men med en mann som må ha beskjed når støtet virkelig skal settes må jeg teste [emoji23] så jeg kan si at nå gjelder det :p
Æsj, det måtte jeg og! Skjønner ikke hvorfor noen må og andre ikke. Iallefall ikke når det ikke fungerer slik som pergo, som sitter i mnd etter også..

Ja da er det litt værre :p Får han ikke prestasjonsangst heller? :hilarious:
 
Æsj, det måtte jeg og! Skjønner ikke hvorfor noen må og andre ikke. Iallefall ikke når det ikke fungerer slik som pergo, som sitter i mnd etter også..

Ja da er det litt værre :p Får han ikke prestasjonsangst heller? :hilarious:

Nei det der syns jeg var rart også, at noen må og andre ikke. Altså skjønner hvorfor man må ha pause på pergo men ikke på Letrozol[emoji848] da Letrozol går ut like fort så det kommer inn nesten [emoji23]

Hehe, nei har faktisk ikke opplevd det. [emoji12] men må gi litt beskjed i forkant siden han har en stressende jobb så om man må ha en runde med litt «pliktsex» så må hode hannes forberedes på da [emoji23] spesielt hvis han er veldig sliten den dagen det gjelder for eks [emoji106]
 
Nei det der syns jeg var rart også, at noen må og andre ikke. Altså skjønner hvorfor man må ha pause på pergo men ikke på Letrozol[emoji848] da Letrozol går ut like fort så det kommer inn nesten [emoji23]

Hehe, nei har faktisk ikke opplevd det. [emoji12] men må gi litt beskjed i forkant siden han har en stressende jobb så om man må ha en runde med litt «pliktsex» så må hode hannes forberedes på da [emoji23] spesielt hvis han er veldig sliten den dagen det gjelder for eks [emoji106]
Om det ikke blir klaff på min siste pergokur nå neste syklus, kommer jeg til å begynne på letrozol igjen og uten pause! Ser ingen grunn til å ta pause mellom! Bare pause mellom pergo og letrozol ;)

Så bra! Kjenner jeg gleder meg syyykt til den gangen vi kan slutte med pliktsex! Det er jo så sykt kjedelig..
 
CD 13 - pp 11:

Temp:
4be00c47727ddf0018449c3f08eeeb6c.png

Det går nå oppover i alle fall :)

Monitoren LAV (dag 8).
Testen ser slik ut:
cc897f63aaeba308fb652c5f596aa04f.heic

Så syns kanskje østrogen streken blir litt svakere [emoji106]

Tok en make sure test for å se om den har blitt sterkere siden sist og det har den:
593169cf90d8d7da7f8c1c2470c03997.heic


Ellers er jeg begynt å bli snørrete og vondt i halsen.. noe jeg har blitt rundt EL tider.. så får vi se. Er det EL som nærmer seg eller er det all sykdommen som går som henter meg inn[emoji848]
 
Håper det er EL'en og ikke sykdom :) God bedring i såfall!
Testene har jo blitt sterkere og håper EL nærmer seg. Lykke til!
 
Håper det er EL'en og ikke sykdom :) God bedring i såfall!
Testene har jo blitt sterkere og håper EL nærmer seg. Lykke til!

Tusen takk :) tror faktisk det er EL som nærmer seg og ikke sykdom, da jeg liksom ikke blir værre :p
Blir spennende å se temp og tester de neste dagene nå! Utfloden har i alle fall begynt å ligne på eggehvite, men brytes når man strekker det. Kanskje det som kalles creamy på ff?[emoji848]

f08ebb9fd1c8872321cced740e272f8c.png

Passer i alle fall med beskrivelsen til fruktbar her [emoji106]
 
Tusen takk :) tror faktisk det er EL som nærmer seg og ikke sykdom, da jeg liksom ikke blir værre :p
Blir spennende å se temp og tester de neste dagene nå! Utfloden har i alle fall begynt å ligne på eggehvite, men brytes når man strekker det. Kanskje det som kalles creamy på ff?[emoji848]

f08ebb9fd1c8872321cced740e272f8c.png

Passer i alle fall med beskrivelsen til fruktbar her [emoji106]
Så bra at det nærmer seg :) Er optimistisk på dine vegne om at du får EL denne gangen :) Spennende tid fremover.
 
CD 14 - pp 11:

Temp:
2fb49accc96ba1cceb60ba20dd52a178.png

Holder seg veldig stabil plutselig [emoji848]

Monitor LAV (dag 9). Altså kjenner meg veldig klar for høy snart!! Men testen er ikke i nærheten en gang [emoji107]
162076906dec19b189faf5c3bc43935c.heic


Make sure testen ser slik ut:
bd2cada30415c6c7a1db5ec739b22ea6.heic

Skulle man gått etter den er EL snart...

Nei her er det bare å smøre på en god dose tålmodighet.. positive er nå at vi koser nå oss jevnlig og kun når vi har lyst [emoji173]️

Men kjenner håpet om EL forsvinner for hver dag monitoren sier lav..
 
skjønner det. Håper det snart kan bli EL og gullegg!
 
CD 15 - pp 11:

Temp:
fcc26beba563004cfab38c313b366712.png

Holder seg nå egentlig mye mer jevnt nå enn tidligere [emoji848]

Monitoren er på dag 10 med lav og testen ser slik ut:
a1e0ac75e06681c91dad7b189923c4ba.heic

Syns den kanskje ser svakere ut, men er nok bare det at det er en hvit flekk i midten som gjør at sen ser svakere ut [emoji21] jaja, ti dager til med testing på monitoren. Får man max iløpet av den tiden da?[emoji12]

Tok en tostreker bare for å se:
5c6a1b9f614ee0a76c141262ad20f7e5.heic

Negativ uten tvil :)

Kanskje EL kommer til neste helg når jeg og mannen skal feire 5 år sammen [emoji173]️

(Selv om håper forsvinner mer og mer). [emoji43]
 
I dag har jeg snuska litt på tantegullet mitt, så får vi håp at kroppen skjønner at jeg må få EL! Så vi har en sjanse for å prøve å bli gravid i alle fall.
Vet det er tidlig siden jeg kun er på CD 15, men har stygg magefølelse på at jeg nok ikke får EL denne runden heller.. Kjenner jeg blir meget irritert om TR kommer neste helg når jeg og mannen skal på tur [emoji848] Så blir spennende å se hva uka som kommer bringer :)
 
Back
Topp