~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

CD 12 - pp 13(8):

Ny dag med lav, slik så testen ut i dag:
af9a10ff405fd13f90053d29f3a6f58e.heic

Fra sist syklus så den slik ut og sa høy:
c404388b3a3ef16d781e7721c5e422b7.jpg


Rart dagens sa lav i dag, hvis ikke monitoren husker litt. Så jeg kanskje bare får to dager med høy og ikke tre denne gangen [emoji848]
Blir spennende å se hva monitoren sier i morgen.
 
Tydelig sterkere enn den andre ja. Spennende imorgen da!
 
Tydelig sterkere enn den andre ja. Spennende imorgen da!

Ja, håper virkelig ikke kroppen tuller med meg nå! Men så lik som de testene var, så burde dagens sagt høy [emoji23] men men, får se hva monitoren sier i morgen [emoji106]
 
Stol på kroppen og ikke monitor?
 
Stol på kroppen og ikke monitor?

Ja hadde det vært så enkelt :p Problemet er at jeg ikke kjenner særlig på kroppen om jeg får EL [emoji107] så litt vanskelig å vite [emoji21]
Men får bare ta dagene som de kommer :)
 
Jeg vet. Er ikke ofte jeg har kjent det jeg heller, bare avogtil EL-slim eller en magefølelse
 
CD 14 og fortsatt lav på monitoren... spørs om det blir EL uten hormoner[emoji849]
 
Typisk. Godt du fikk EL på Letrozol sist da, så håper vi på gullegg neste gang!
 
Typisk. Godt du fikk EL på Letrozol sist da, så håper vi på gullegg neste gang!

Tror nok det bare er å vente å se om TR forhåpentligvis dukker opp rundt CD 28 og start på Letrozol. Ny dag med lav på monitoren [emoji849] mistet håp om EL uten Letrozol ja.
 
CD 16 - pp 13(8):
Monitoren lys fortsatt lav til meg, og føler håpet om EL bare forsvinner! Så nå tenker jeg å teste med monitoren til og med søndag, sier den ikke høy til da. Gidder jeg ikke teste mer med den i denne syklusen.. sparer heller testene til neste syklus, hvor jeg vet det er sjanse for EL! Tar heller noen ELstrimler av og til, f.o.m mandag om monitoren fortsatt sier lav :)

Kjøpte 13 LH staver fra make sure og ny eske med CB digital enkel LHtest for 100 kr + porto hos ei så solgte på finn. Klager virkelig ikke på det ;)
 
Synd hvis du ikke får EL av deg selv mer da, men kjedelig med monitor som viser så forskjell ift hvordan strimlene har sett ut
 
Synd hvis du ikke får EL av deg selv mer da, men kjedelig med monitor som viser så forskjell ift hvordan strimlene har sett ut

Ja, kjenner det er veldig tungt, og lurer veldig på hva som egentlig er galt :/
Monitoren ja! Syns det er meget merkelig at den er så ulik! Når testene var så like :eek:
 
Monitoren sier fortsatt lav, men i dag har jeg hadd innmari med ELslim. Tappet er mega åpen og jeg skjønner ingenting [emoji23] får se hva monitoren sier i morgen da!
Elstrimlene er i alle fall negative uten tvil...

Ellers var takstmannen her i går, og de som er interessert i huse her i dag.. så nåå er det bare å vente å se om de kommer med et bud eller ikke.. blir ei lang uke som kommer kjenner jeg [emoji12]
 
Fortsatt lav på monitoren, men masse vannet utflod i dag..
fatter virkelig ikke meg på denne kroppen.. får se om EL kommer i løpet av uka som kommer eller om det blir TR i påska. Håper bare nå at syklusen ikke blir lang og på bærtur! Så jeg får startet på Letrozol i løpet av påska:)
 
Nå syns jeg at monitoren skal skjerpe seg og vise høy og max altså ;)
Så spennende med takstmann og de som er interessert i huset da.
 
Hvordan går det med monitoren idag?
Spennende å se ift huset da
 
Hvordan går det med monitoren idag?
Spennende å se ift huset da

Nei ny dag med lav her.. men ene streken var svakere, så får se om det kanskje blir høy i morgen. Mannen ba meg bruke monitoren til den ikke ba om tester mer eller TR kom, så da fortsetter man bare :)
Blir ikke å overraske mannen med positivt test til bursdagen hans i alle fall... men har funnet ut at det bare er å slutte å håpe på noe slikt [emoji848] er jo noe så kludrer det til uansett.

Sitter av og til med tanken om at det blir kun 1 barn på oss, at jeg bare skal slutte å håpe på en til.. om jeg ikke får EL denne syklusen vet jeg ikke om jeg er interessert i å ha pause fra Letrozol, så bortkastet tid...
 
Ser den altså. Men pergo funka sist? unnskyld om jeg husker helt feil altså. Bare tenker at kanskje Clomifen kan fungere som er mer likt pergo enn Letrozol er...
 
Ser den altså. Men pergo funka sist? unnskyld om jeg husker helt feil altså. Bare tenker at kanskje Clomifen kan fungere som er mer likt pergo enn Letrozol er...

Har aldri tatt pergo :) da jeg ble gravid med snuppa tok jeg tre runder med provera for å framkalle blødning i tre sykluser, og syklusen etter tre mnd med provera ble jeg gravid, men mistet. Og eggløsningen etter MA’en gjorde meg gravid med Snuppa [emoji173]️

Får se hva monitoren sier i morgen; kanskje høy! ELstrimlene var i alle fall litt sterkere i dag, så bare håpe at noe skjer!!
 
CD 20 - pp 13(8):

Fortsatt lav på monitoren...
IMG_5991.jpg

Slik ser testen ut..
Må si jeg tviler for at det blir EL denne syklusen. Nå håper jeg bare TR banker på i påska.
 
Back
Topp