~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

CD 6 - pp 13/8:

Tante grusom pakker bare mer og mer sammen! Hadde håpet at hun skulle være borte til i kveld, men dessverre! Tror nok mannen hadde et håp om det også [emoji23]
Meen men! Jeg skal i alle fall teste etter EL denne syklusen, men ikke tempe! Så skal vi se om det blir EL uten hormoner og om det blir klaff [emoji4] Hadde vært stas med en tidlig desemberskatt [emoji173]️

Vi har lenge snakket om at vi ønsker å flytte nærmere byen innen snuppa er 6 år. Her i helga fikk jeg melding fra ei som er interessert i å kjøpe huset vårt! :eek: så mannen skal skaffe en takstmann også får vi se! Kanskje flytter vi før sommeren [emoji106] [emoji2] «litt» tidligere enn planlagt, men har vi interesserte kjøpere så hvorfor ikke!
Blir litt pendling på meg i starten, men det går :)

Ellers var det super deilig å få snuppa og mannen hjem! Alt føles riktig igjen [emoji173]️ snuppa har forhåpentligvis sovnet nå, så jeg kan gå ned til mannen om litt [emoji173]️ så blir det nok tidlig kveld da vi alle må opp tidlig i morgen!
 
Så godt å få dem hjem igjen!
Spennende med interesserte kjøpere uten at dere har lagt ut på markedet da. Blir spennende å følge med utover på det også.

Synd tanta som vanlig ikke kjenner besøkelsestiden. Håper det løser seg greit imorgen
 
Så godt å få dem hjem igjen!
Spennende med interesserte kjøpere uten at dere har lagt ut på markedet da. Blir spennende å følge med utover på det også.

Synd tanta som vanlig ikke kjenner besøkelsestiden. Håper det løser seg greit imorgen

Ja, veldig deilig! Nå må bare tante grusom reise vekk vekk vekk! For jeg og mannen vil lage baby [emoji23]

Ja, blir veldig spennende dette! Blir jo til at vi må leie en periode, men det ordner seg nok :)

Nei, hun gjør akkurat som hun selv ønsker! Håper bare det betyr at hun denne gangen ikke kommer tilbake før i desember eller noe :)
 
Håper det altså. Blir spennende å se om dere selger nå eller hva
 
Masse lykke til i ny pp! [emoji173]️
 
CD 7 - pp 13(8):

Egentlig utrolig enkelt å vite hvilken CD jeg er på denne gangen[emoji23]

Men tante grusom har dratt! [emoji106][emoji106] håper hun nå er borte leeeenge, pga en spire selvsagt!
Jeg har nå fått freshet meg litt opp, som er blitt en rutine når tanta har dratt[emoji23][emoji106] sendte litt dirty mld til mannen, siden han selvsagt er på nattevakt [emoji12] så nå vet han at tanta er dratt i alle fall, så i moooorgen blir det [emoji2][emoji23]

To dager til med jobb også helg! Skal bli deilig, selv om det skjer en del i helga. Blir spennende å se om EL kommer i løpet av neste uke, skal starte å teste med monitoren på lørdag [emoji106]

Så får vi se hva tiden bringer [emoji2]
 
Ha en fin uke og helg. kos deg med mann og barn når dere er hjemme innimellom hverdagsting
 
CD 9 - pp 13(8):

Monitoren har fått det som den vil og jeg har nå startet testingen :) Den sa selvsagt lav :p
Om syklusen er slik som den har vært de siste rundene, burde monitoren si høy i morgen eller søndag. Også to-tre dager med høy før max :)
Ellers har nå hyggestunden med mannen startet igjen [emoji173]️ så får vi bare holde på jevnlig fremover [emoji106]

Ellers kommer takstmannen om ei uke, så skal han og mannen gå en runde gjennom huset mens jeg er på jobb :) Så skal de som er interessert i huset komme å se på huset neste helg!

Sååå ingen tvil om hva vi skal bruke dagene fram til fredag til [emoji23] Rydding, kasting og vasking! Vil det skal se ordentlig ut når man skal ha en så nøye person innom, skal jo se på alt :eek:

Så får vi se hva takstmannen sier, men i alle fall har vi fått bud på det vi har sett for oss av pris :) så er store muligheter for at det blir flytting i løpet av de neste mnd!

Blir nok å leie de første årene for å spare opp penger til et eventuelt kjøp etterhvert. Forhåpentligvis finner vi noe å leie ikke så langt unna her i første omgang :)
 
Utrolig spennende!
Lykke til med både prøving og flytteforberedelser
 
Det håper jeg også! Men må si at jeg håper nå du får klaff først. Du har venta lengre!
Har visst sluttet å få oppdatering herfra så så ikke kommentaren før nå.
Håper vi begge snart kommer oss inn i terminforum :Heartred

Godt tanta endelig har dratt og at hun ikke er å ses på et års tid ;)

Lykke til med klargjøring til takstmann og visning! Så spennende da :)
 
Last edited:
CD 10 - pp 13(8):

Ny dag med lav, men tar det med knakende ro kjenner jeg.
Tok en strimmel i går kveld og den var så negativ at det var ikke tvil en gang :p

Stresser ikke med prøvingen denne gangen, tar det heller som det kommer. Grunnen til at jeg tester er for å se om kroppen klarer EL uten hormoner. Bare så jeg kan gi beskjed til legen etterhvert. Har jo i tillegg kun nok piller til en dobbel og en enkel kur igjen med Letrozol.
 
Har visst sluttet å få oppdatering herfra så så ikke kommentaren før nå.
Håper vi begge snart kommer oss inn i terminforum :Heartred

Godt tanta endelig har dratt og at hun ikke er å ses på et års tid ;)

Lykke til med klargjøring til takstmann og visning! Så spennende da :)

Ikke bestandig jeg får oppdatering fra dagboka di heller, litt irriterende siden man da må lete fram dagboka til den man følger:eek:

Men tanta er heldigvis dratt og deilig er det! Nå blir det spennende å se om hun kommer tilbake eller ikke etterhvert :)

Tusen takk! Skal bli veldig spennende dette!
 
Du tenkte dobbel Letrozol neste måned eller var det enkelt?
 
Ikke bestandig jeg får oppdatering fra dagboka di heller, litt irriterende siden man da må lete fram dagboka til den man følger:eek:

Men tanta er heldigvis dratt og deilig er det! Nå blir det spennende å se om hun kommer tilbake eller ikke etterhvert :)

Tusen takk! Skal bli veldig spennende dette!
Veldig kjedelig. Ser ut til at går man ikke inn på tråden når man får en påminnelse så slutter den å gi beskjed. Går fort noen dager før man oppdager at man ikke har fått noen oppdateringer på tråden og må begynne å lete.

Lykke til med testinga denne pp og håper kroppen klarer å få til en EL selv :)
 
Veldig kjedelig. Ser ut til at går man ikke inn på tråden når man får en påminnelse så slutter den å gi beskjed. Går fort noen dager før man oppdager at man ikke har fått noen oppdateringer på tråden og må begynne å lete.

Lykke til med testinga denne pp og håper kroppen klarer å få til en EL selv :)

Ja, du har nesten et poeng der, det har jeg faktisk ikke tenkt på [emoji848] men er jo dårlig det, for er jo av og til at jeg ikke er så mye inne på forumet og da er det jo dumt at den slutter å gi info! Er jo de gangene jeg bare er raskt innom dagboka mi også ut igjen :p

Så det blir en minus til forumet [emoji23]

Tusen takk! Blir veldig spennende å se om det blir eller ikke! Og blir spennende å se hva som skjer hos deg i en avslappet pp! [emoji173]️
 
Lite så skjer på testene også :p

Men litt økning fra i går til i dag!
92f921773de0baf7218d26e2073a272e.heic
d081ca9311e38990138358ede911c316.heic
 
Ja, du har nesten et poeng der, det har jeg faktisk ikke tenkt på [emoji848] men er jo dårlig det, for er jo av og til at jeg ikke er så mye inne på forumet og da er det jo dumt at den slutter å gi info! Er jo de gangene jeg bare er raskt innom dagboka mi også ut igjen :p

Så det blir en minus til forumet [emoji23]

Tusen takk! Blir veldig spennende å se om det blir eller ikke! Og blir spennende å se hva som skjer hos deg i en avslappet pp! [emoji173]️
Det er et minus ja når man følger dagbøkene til andre her inne, og ikke få med seg alle oppdateringene.

Spennende tid hos begge to denne pp altså :)

Fin økning på testene.
 
Jeg blir nok å ta en dobbel Letrozol neste mnd siden jeg vet at det ga meg EL :) Også håper jeg at jeg blir gravid så jeg slipper å tenke mer på piller og lignende [emoji106]
Vi satser på det!
 
Back
Topp