Har el vært

PrøverÅblimamma123

Glad i forumet
Vi som prøver :)
nokk et el innlegg .
Jeg burde snart lære dette .
Å skjønte vell det at jeg kom til å ha 3 topper denne pp også når de 2 andre pp har hatt 3 topper før egget slipper. Heldigvis temper jeg denne pp . Men hatt litt surr med valp som er dårlig i mage og nå meg som må opp å tisse om natten.

Jeg plotta jo toppen inn i ff appen . Og da ville den absolutt ikke sette krysset der . Så den har sagt el var enten cd 11 eller cd16. Men så har jeg klikket på tester og bilder osv og fjernet toppen og fikk da kryss på cd 16 . Og jeg trur faktisk egget ikke slapp før cd 16 .

Hva tenker du ?

Får ikke satt eksakt temp på ff da jeg begynte tempe kl 10. så kl 7 fra første drop . Men endte jo fra krysset med å våkne mellom 4-6 for å tisse . Så får ikke 4 timer sammenhengende før 7 så lurer på om jeg skal sette alarm på kl 4 for å få samme tid og sammenhengende søvn
 

Vedlegg

  • IMG_1277.png
    IMG_1277.png
    403,6 KB · Visninger: 38
  • IMG_1273.png
    IMG_1273.png
    1,9 MB · Visninger: 36
  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 37
Om jeg skal tolke vil jeg si CD16, men er ikke så lett alltid. Mine målinger denne måneden er like forvirrende. Tror kroppen har gått i vinterdvale eller noe
 
Om jeg skal tolke vil jeg si CD16, men er ikke så lett alltid. Mine målinger denne måneden er like forvirrende. Tror kroppen har gått i vinterdvale eller noe
Godt det ikke bare er meg :angelic: ja jeg trur og cd 16 … For det forklarer at jeg ikke hadde noen symptomer før cd 15. hadde stikninger i eggstokker som elsmerter 14-15-16 Jan . Men det var kun når pulsen økte .,,
 
Back
Topp