Har du tenkt på...

mammaatil2

Første møte med forumet
Har dere tenkt på pakkekalender til barnet/barna ennå?

Det er vanskelig og finne 24 gaver, som også barna kan være fornøyd med.

Til hjelp: www.kalenderpakker.no

Masse fint, forskjellig og godt :)
 
Jeg har 13 pakker igjen! :p
 
Last edited:
Her blir det pakkekalender, ja, men har ikke startet innkjøpene. Takk for lenken :)
 
Er så og si ferdig. Har ikke pakka inn enda, så kan være jeg oppdager at jeg har et par for lite/mye. :p
Handla så og si alle på en morro/lekebutikk i utlandet. :)
 
Er litt usikker på hvor mange jeg har igjen, men tror det er rundt 4-7.:)
 
Det var jeg som laget innlegget.. Kom meg ikke inn på min orginale side, så babyverden lagde ny profil til meg..

Men her er jeg på den orginale siden min igjen.. Det er ikke lett og finne gaver.. Her er mye samlet på ett sted :D
 
Last edited:
Jeg handlet mange på tiger for noen uker siden. Så skal jeg titte tilbake der og på søstrene grene neste uke
 
Ja, er nesten ferdig med innkjøpene. Gjenstår noen ting, men vet nøyaktig hva jeg skal kjøpe og at jeg faktisk får kjøpt det ;). Har ikke startet innpakkingen foreløpig og har god tid :).
 
I fjor forsøkte vi noe nytt! Vi kjøpte en stoooor legopakke, også fikk han litt hver dag! Desember mnd ble derfor ett lite prosjekt med legobygging :) har gjort det samme i år. Det blir en stor del av gaven vår, da legoen koster mye. Men da har han en Lego han har ønsket seg, som er helt ferdig og kan lekes med på julaften :)
 
Jeg har igjen et par stykker til hver. Må sjekke en dag. :)
 
Har ikke begynt enda :-o

Ungene vet ikke helt hva de vil enda, om de vil ha ferdig eller at vi lager...
 
I fjor forsøkte vi noe nytt! Vi kjøpte en stoooor legopakke, også fikk han litt hver dag! Desember mnd ble derfor ett lite prosjekt med legobygging :) har gjort det samme i år. Det blir en stor del av gaven vår, da legoen koster mye. Men da har han en Lego han har ønsket seg, som er helt ferdig og kan lekes med på julaften :)

Detter er kjempesmart - har gjort lignende selv og eldste syntes det var veldig stas :)
 
I fjor forsøkte vi noe nytt! Vi kjøpte en stoooor legopakke, også fikk han litt hver dag! Desember mnd ble derfor ett lite prosjekt med legobygging :) har gjort det samme i år. Det blir en stor del av gaven vår, da legoen koster mye. Men da har han en Lego han har ønsket seg, som er helt ferdig og kan lekes med på julaften :)
Det har jeg gjort med sambo og. :p
Han har aldri vokst fra legobyggingen, aøtså lego technic. :p
I år får han ølkalender. :p
 
Det har jeg gjort med sambo og. :p
Han har aldri vokst fra legobyggingen, aøtså lego technic. :p
I år får han ølkalender. :p

Da hadde sambo her også blitt overlykkelig ;) men så snill er jeg ikke ;)
 
Den er ferdig for lenge siden :p
 
Back
Topp