Har du smartklokke?

Forest

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Junilykke 2020 ♡
Har tenkt å kjøpe meg en smartklokke, men er så usikker på hvilken jeg skal velge.
Hvilken klokke har du? Fornøyd/ikke fornøyd?

Har falt pladask for denne:
IMG_2121.jpg
Pga det fine utseende og at den ikke ser ut som en vanlig smartklokke.

Samtidig er jeg inne på å kjøpe en av de mer «vanlige» smartklokkene som fitbit versa og Apple watch [emoji848][emoji4]
 
Nei går ikke med klokke
 
Jeg kjøpte meg en Fitbit ionic for noen uker siden, men jeg tålte ikke å gå med den. Leste i etterkant at mange har problemer med eksem på grunn av denne. Men ellers var det en veldig god klokke, med mye bra funksjonalitet! :)
 
Jeg har bare en vanlig Mikael Kors klokke, kunne egentlig tenkt meg å hatt en smartklokke også. Det er bare det at den må være fin nok :p Var jo kjempe fin den du la ut bilde av da! Kunne tenkt meg noe sånt selv :)
 
Har apple watch, og er veldig fornøyd med den. Har og michael kors klokker og diverse andre som jeg bruker til spesielle anledninger.
 
Har Apple Watch og er veldig fornøyd. Har hatt den siden høsten 2015. Men hadde Fitbit HR før det og den var også bra.

Det beste er å alltid kunne ha mobil på lydløs, kunne svare på samtaler på klokka om man må, og kunne lese meldinger og svare med klokka. Det gjør jeg ofte. Man snakker til klokka også skriver den ned meldingen og sender.

Man kan for eksempel også bare si «Send en melding til Lisa og skriv at jeg er på vei» så sender den en melding til Lisa i kontaktlista di er det står «jeg er på vei».

Man kan også trykke og velge masse standardsvar (som man kan redigere selv).

Også har man fjernkontroll till Apple TV på klokka, og mye annet nyttig.

Det er også veldig fint å tracke søvnen via appen Auto Sleep. Og (som med andre smartklokker og fitbit) er det fint å kunne bli vekket med vibrasjoner i klokka uten at sidemannen våkner også, og å slippe ieriterende vekkeklokkelyder. :)

Også fint at den følger med på pulsen, og all annen aktivitet.
 
Tråden for meg som lurer på å kjøpe fitbit versa [emoji5]
 
Hadde fitbit, men tålte ikke lenka på den. Bytta den inn mot appletv [emoji23]

Har ikke frista kjøpe noe ny. Søstra mi har appleklokke. Den er råfin da [emoji7]
 
Merker du noe på batteriet på tlf? Må den lades oftere??

uskker om jeg må lade tlf oftere bruker den ofte uansett så lader hver dag uansett... samme i helgene når jeg ikke bruker klokken da tar jeg fri og legger ifra meg klokken... men helt topp i ukedagene med å få med telefoner og mld.. og oppdatering på trening.
 
Back
Topp