Har du pakket klar fødebaggen??

Ja. 4 bodyer til baby. 2 av str 50 å 2 i str56. 3 strømpebokser. Koseklut. Dress til heimreis. Luer. Til meg.2 teights.singlet.sokka.truser å sandaler. Bind. Våtservietter,hårstrikk. Teppe å ha overbaby i bilstol ved behov. Genser til meg og. Hårbørste,håndkrem. Sminkene kommer siden når eg reiser.
 
minst mulig egentlig men blir litt likevel.

til meg selv:
ullgenser
ullsokker
to truser
en amme bh
to amme t skjorter
nattbukse x 2
joggebukse
tights til hjemreise
(venninder anbefaler flere bukser da det lett blir griset ut, og de har opplevd å ikke ha nok)
toalettsaker (nevner mykt toalettpapir og våtservietter til mitt eget underliv om d trengs, og god hudkrem som viktig)

til baby:
to body og strømpebukse i 50, en i ull og en i bomull. samme i str 56.
1 nattpysj i 50 og 1 i 56.
ull lue
bomullslue
ull votter
klorevotter
lett ullteppe
bilstol og bilstolpose
ullsokker

hva pappa har pakket til seg selv anes ikke :)
 
Pakket det meste, mangler stort sett bare de tingene som uansett må pakkes i farta :)
 
Har pakka sånn halvveis[emoji85] mye kan ikke pakkes før vi skal dra. Og buksene jeg skal ha med må jeg løsrive meg i fra[emoji28] de er så himla gode!
 
Pakker (alltid) med for mye:p Men erfaringen fra sist, er at det er fint med mange truser og bukser. Til meg:
2 x joggebukser
1 x morgenkåpe
1 x pysjbukse
3 x ammesingletter
7 x gode truser
4 x ammebh
3 x cardigans
1 ullkjole + tights til hjemreise
Sandaler til innebruk
Ammeinnlegg (engangs + ull)
Toalettpapir
Nattbind
Bellybandit
Intimvåtservietter
Nettingtruser (fra apoteket)
4 par ullsokker
2 par tynne støttestrømper (hadde mye hevelser i beina etter forrige fødsel)
I veska: hårstrikk, nesespray, purelan, leppepomade

Mangler: toalettsaker, hårføner og mobillader

Til baby:

4 bodyer i bomull, 2 i ull
1 pysj i bomull, 1 i ull
2 strømpebukser (ull og bomull)
3 babybukser
To hentesett
Luer i ull og bomull
Babynest og tynt ullteppe
Ulldress
Klorevotter
3 par sokker
To gulpekluter
Inotynol
 
Den er ferdig pakket bortsett fra toalettmappe[emoji108]
Av erfaring så har jeg med klær til lillesøster denne gangen. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig sist, men det var det[emoji85]
 
ja har pakket, bortsett fra de tingene jeg bruker til daglig. har skrevet en liste over det som skal pakkes da vi må dra så ingenting blir glemt
- joggebukse × 2
- en strømpebukse
- en behagelig kjole til hjemreise
- nattbind
- genser × 2
- t-skjorte × 2
- sokker
- truser
- amme-bh
- (ellers blir toalettsaker, lader etc pakket den dagen vi må reise inn)

til babyen:
- dress til hjemreise
- body med helknepp (som ikke skal over hode) × 3
- strømpebukse × 2
- bukse × 3
- sokker
- ullsett med ull lue
- vanlig lue
- ull teppe
- nattdrakt

Det er vell det viktigste. har ikke tenkt å oppholde meg noe lenge på sykehuset med forutsettning at alt er greit :) skulle det mangle noe får samboer dra hjem å hente det, bor 1,5t unna sykehuset
 
Nei. Vet ikke helt om jeg skal pakke så mye. Skal jo føde hjemme. Men kommer vel til å pakke en krise bag i tilfelle vi må overflyttes eller noe annet skjer.
 
Nei, har ikke pakket enda. Kanskje på tide å gjøre det nå snart, er i uke 36 nå:)
 
Ble pakket forrige uke, hvor det var fire uker til termin :) følte jeg måtte nå tilfelle :)

Altfor mye til frøkna! [emoji23] men ønsker å ha med en del skift til henne, for er så koselig å ha med eget tøy! Alt i str 50 :) og selvføgelig hentesett, gulpeklut og eget teppe. Ellers veldig praktisk til Meg selv med ammebh, ammesingletter, store og gode truser, sokker, kosebukser , cardigan, slippers, sminke og andre toalettsaker, bind, kamera, mobillader
 
Back
Topp