Har du opplevd at noen "stjal" nyheten din?

En av mine tanter gratulerte oss på facebook rett etter fødslene, begge ganger [emoji15] Syns det var veldig kjipt og slettet det med en gang jeg fant ut av det.
For meg handler det ikke om å dele det facebook selv, men om å ha tid til å snakke med de jeg vil fortelle om det personlig. Var sårt å få en melding fra en god venninne fordi hun hadde sett det på fb før jeg fikk sjans til å fortelle henne om det selv [emoji853]
 
Mener å huske at svigermor publiserte da eldstemann ble født. Det er helt uakseptabelt for min del at andre skal få dele MIN (les: vår) nyhet før vi deler selv. Det er privat. Tror nok hun lærte seg litt om grenser da. ;)
 
Vi ringte de nærmeste selv og ba de spre det til resten.
 
Ja. Mammaen min delte nyheten på Facebook før vi hadde gjort det. Fikk pent beskjed om å se til he.... å fjerne det. Jeg ville ikke ha flere titalls meldinger med gratulasjoner få timer etter fødsel. Ville bare kose meg med den lille familien min
 
Mamma gjorde det til meg, ble ganske snutt. Men skyndte meg og gjorde det selv :happy: så sa ifra til hun men jeg ble ikke sint. Bare litt irritert over at Koss klarer man ikke å lavær å si noe sånt før foreldrene har delt det :)
 
Ikke når vi fikk baby heldigvis, men da vi forlovet oss. Tok ikke 2 min engang etter vi sa det til våre foreldre før svigermor polstret det på Facebook. Og det så jeg ikke med engang da vi var i utlandet og feiret.. Var litt pissed da ja for å si det mildt.
 
Back
Topp