Har du og mannen ferie samtidig?

Vi skal ha 3 uker ferie i sammen 2 av ukene med begge ungene å ei ekstra me datteren min å i år skal vi pakke med telt og masse god mat og reise ut me den helt greie båten vår å campe på forskjellige øyer [emoji16][emoji173]️
 
Vi har alltid tre uker sammen, så har jeg en uke ekstra for å dekke opp den fjerde uka SFO er stengt (jobber i en bransje hvor det er veldig stille på sommerstid, tidligere arbeidsgiver stengte kontoret i fire uker, på min nåværende arbeidsplass oppfordres vi til å ta ut mest mulig ferie i juli).

I år blir det hytta på fjellet og tur til familien min. Ungene er 8,5 og snart 7. Pga graviditet og bekkenløsning så blir det ingen topptur i år, i fjor var vi på Galdhøpiggen, året før på Knutshøe. Men vurderer å ta båten inn til Gjendebu slik at barn og mann kan gå i fjellet, mens jeg kan strikke i solveggen og nyte fjellufta og landskapet rundt ;)
 
Har litt sammen og litt alene [emoji4] jeg blir satt opp etter turnus på jobb, og han tar ferie når det er "stille" på jobb
 
Ja :D Enn så lenge blir det hytteturer og Kristiansand :) En på 4 år og en på 4 mnd :)
 
Vi har to uker sammen, og én uke hver i endene.
I de felles ukene skal vi til hellas.
 
Har heldigvis tre uker samtidig :)
Men ikke de store planene.
 
Vi har 2 uker sammen.
Resten deler vi på grunn av skoleferien.
Skal 1 uke til Lalandia og utvide armbåndet til også å gjelde Legoland
 
Ja, vi har en uke i begynnelsen av juni hvor vi skal til Legoland. Gutten på 4 gleder seg enornt! Også har vi 3 uker sammen i juli. Da har vi ingen planer. Blir vel besøk hos familie, rydde det 3.soverommet fra bod til babyrom og kanskje dagstur til noe gøy i rimelig nærhet (var f.eks. til lilleputthammer i fjor)
 
Jeg går ut i permisjon 22 juni, så skal han ha tilsammen 5 uker fri, 2 til fødsel, og 3 i august.

Vi har ikke bestemt noe ferie enda. spørs helt på babyen som kommer i juli :)

Har lyst å reise enten til danmark eller kristiansand, men mulig det blir stavanger og kongeparken, siden det kun er jeg som har lappen :) (bor i Bergen)
 
Han er ikke i arbeid, og jeg er sykemeldt + går ut i perm etterhvert. Lite ferieplaner. Lurte på ta en helg et sted bare..
 
Han er lærer så ja. Jeg tar ut tre uker ferie. Vi skal reise til familie og i bryllup [emoji4]
 
Back
Topp