Har du og mannen ferie samtidig?

M

Moderator Irene

Guest
Og hva er ferieplanene? Skriv gjerne alder på barna, så kan vi andre få tips :)
 
Ikke i år desverre. Her går ferien til å lukke huller frem til barnehage start :)
 
Blir vel en uke sammen og da skal vi på tur :)
Men kommer litt an på om jeg blir gravid eller ikke, for da kommer jeg til å begynne på svangerskapspenger igjen. Har delvis sykemld nå.
 
Ja, vi har tre uker sammen, så har jeg en uke ekstra.
 
Vi har tre uker sammen i år, så veldig heldig[emoji846] Planen er en tur til Stavanger også stoppe på sørlandet en plass, enten på tir dit eller hjem igjen. Har så lyst på dyreparken, men klarer ikke bestemme oss om det er noe vits. Jenta vår er da 1,5 år[emoji846] Ellers tror jeg det blir noen småturer rundt om kring.
 
Vi har 4 uker sammen. Jeg er hjemme da. Verre å få jobben til mannen og bhg til å bli enige. Kommunen begge deler og ferie innlevering samtidig. Men vi skal vel ha ca 6 uker ferie til sammen. 2 av ukene er ikke med mannen men jeg og barna drar på hytta. Vi skal på campingtur. Skal til ullared og Kristiansand, resten tar vi på sparket. Mine to uker alene med barna så blir det gåtur til setra med dyr, badeland, og være med familien min som bor ca 30 min unna hytta.
 
Han er langtidssykemeldt og jobber lite for tiden, mens jeg er lærer i perm, så ja, vi har mye tid sammen denne sommeren. :p
Blir familiebesøk.
 
Vi har iallefall ei uke i juni sammen, i juli blir det nok å dele noe og å ha noe sammen.
 
Ja, det har vi alltid siden jeg er hjemme. I år blir det familiebesøk og camping med venner.
 
I år blir det 2 uker sammen
Så har han 1 uke å jeg to til
Må gjøre det sånn for at kb ikke skal være så mye alene
 
Ja. Jeg er uføretrygdet så vi har ferie samtidig.
Vi skal til sverige og bo først i 1.5 uke i et stort hus langt inni skogen. Blir herlig siden vi bor til daglig midt i byen ;)
Så skal vi ha noen dager på pite havsbad, så når vi kommer hjem så er vi godt forberedt på støy og sånt :p
Guttungen er 7 år.
 
Ja, men jeg skal reise med ungene og han blir nok mest sannsynlig værende i Norge og reiser når vi er tilbake.
 
Ja, en på rett over 2år og en på snart 5mnd [emoji846] Blir rolig ferie hos svigers og kanskje en tur til mine besteforeldre [emoji4]
 
Vi har tre uker ferie i sommer og alle sammen [emoji5] jente på 2,5 år og skal ei uke til Danmark. Leid hus/hytte og ikke lagt noen veldige planer [emoji5] resten av ferien har vi foreløpig ikke planer [emoji5]
 
Har tre uker sammen, da skal vi to uker til Tenerife og jeg og mannen skal feire 30 årsdagen min på Kielbåten den siste helgen. Mannen og unga har en uke til i forkant av ferien sammen, men den uken har jeg kun to vakter. Storebror har 3 uker til med ferie og lillebror 1. De går opp med pass fra besteforeldre og en del kveldsvakter på meg ;)
 
Ja vi har alltid ferie sammen. Samboer er lærer.

Jeg tar 4 uker. Vi skal ei uke til Danmark, og ellers har vi ikke de store planene.

Men samboer og ungene skal noen dager/ei uke på hytta med svigerfar når jeg har begynt å jobbe igjen. Så ungene får 6 uker fri i sommer. Evt litt mer på skolegutten.

Ungene er 8 og 5 (når det er sommer)
 
Vi jobber i skolen begge to, så vi har ferie samtidig. Vi skal kjøre til Portugal, det gleder vi oss veldig til! Jenta vår er sju.
 
Nei det har vi ikke. Ingen planer for ferien, regner med eldste drar litt til besteforeldre og slikt.
 
I år har vi 6 uker sammen siden vi tar ut både ferie og permisjon i sommer[emoji295]️[emoji16][emoji295]️[emoji41][emoji295]️
 
Back
Topp