Har du noen gang ringt 113?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Hvorfor i så fall?
 
Heldigvis ikke :eek:
 
Jeg ringte i går, fordi mannen svimte av og rullet ned trappa. Av alle plasser å besvime på, måtte han gjøre det rett over trappa... flaks at han ikke brakk nakken liksom [emoji32] går fint nå da, måtte sy noen sting og bruker krykker pga ryggsmerter (derfor han besvimte).
 
Ja. Bilen som kjørte foran oss i en 80-sone skrenset plutselig rett over veien (motsatt kjørefelt), ut i grøften og rullet rundt flere ganger. Jeg hadde 113 på tråden før bilen hadde landet.
 
Ringte som barn pga min søster. Og en gang på fest pga ei som var så full/rusa at det ikke gikk ann å få kontakt med henne. Jeg kjenner hu ikke, men venninnene brydde seg ikke så vi andre tok "kontroll" over saken.
 
Ikke ringt 113, men legevakten som sendte ambulanse til oss pga sønnen vår.
 
En gang på jobb hvertfall med en beboer som fallt. Mulig det har vært flere ganger på jobb også. Husker ikke helt, føler jeg ringer en lett blanding av leger og legevakter ofte på jobb så mulig det har vært 113 noen ganger å. Privat har jeg vært med når mannen har ringt hvertfall 3 ganger når eldste har hatt feberkramper og en gang da pappa trodde han hadde hjerteinfarkt.
 
Ringte når eldste var 1,5 år siden han hadde feberkramper som ikke ga seg
 
Ja, fordi sønnen min på 5 uker fikk hjertestans :(
 
Flere ganger
En gang på jobb da en kunde fikk hjertestans, en gang på fest da ei venninne ramla ned fra en kommode, slo hodet i flisegulvet og kastet opp uten å våkne og en gang da jeg våknet midt på gulvet midt på natta uten å huske hvordan jeg havnet der eller hvor jeg var.
 
Nei, men 110 pga brann [emoji50]

Det har jeg også, hadde vært brann i nabolaget og det begynte å ulme igjen om kvelden... politiet har jeg ringt et par-tre ganger pga farlige sjåfører, senest i går det også faktisk. Var en dust som tok flere farlige forbikjøringer på rappen, rett før svinger...
 
Ja,pga fall ned trapp på jobben. Har aldri sett noen se sp død ut hverken før eller siden :eek:
 
Ja. Jenta vår ble bevisstløs under en omgangssyke. Gikk heldigvis bra. Men satt godt i meg i langt tid etterpå. Så glad vi har godt helsevesen
 
Last edited:
Huff, håper det gikk bra? [emoji50][emoji20]
Dessverre så gjorde det ikke det. Fikk igang hjertet igjen, men han døde på sykehuset 4,5 uke senere :(
 
Ja, et par gangee
 
Back
Topp