Har du lyst på babyshower?

Eg vart overraska med det med første... kjempekoselig! [emoji4] men ingenting med nr to... så tvila på det blir med nr tre! [emoji39]
 
Fikk når jeg var gravid med første og det var utrolig koselig. Men satt like stor (om ikke merk) pris på de venninnene som kom med en enkel medbragt lunch etc etter at tassen var født.
Føler ikke behov for Babyshower denne gangen, det måtte vært bare fordi det er utrolig hyggelig når alle venninnene mine treffes.
 
Hadde vært koselig det [emoji4] Fikk med begge mine to forrige så tror da det blir et denne gangen også [emoji4] Jeg selv skal holde et for venninnen min neste år [emoji1]
 
Håper det blir arrangert!
Hadde med min første, men nå er jeg første i «gjengen» til å ha mitt andre baby shower, så tiden vil si om de ønsker å stelle til like mye...;)
 
Jeg fikk babyshower forrige gang, og er så utrolig takknemlig for det! Har verdens beste venner. Men denne gangen forventer jeg det ikke. Alle vennene mine er spredt rundt i verden, og det skal mye til å få ordnet i stand en babyshower. Så tror ikke det går denne gangen, og jeg forventer overhodet ingen :)
 
Jeg håper jeg får d da d har blitt veldig mye brukt i vår venne og familie krets
 
Jeg hadde ikke sist, og vil ikke ha noen babyshower. Synes egentlig det er litt feil å feire sånn før babyen er født, det kan jo fortsatt gå galt, liksom. Jeg synes den norske skikken med barselsbesøk og gave etter at babyen er født er mye hyggeligere. Og elsket at noen tok med mat og kake sist, hadde ikke så mye overskudd til å bake og servere de besøkende.
 
Fikk det sist, så må ikke på død og liv ha nå. Men om det er noen som steller i stand er det koselig [emoji4]
 
Veldig koselig om jeg får, men forventer det ikke da jeg fikk sist gang (for litt over et år siden). Da valgte de å fortelle at de ville arrangere babyshower og når. Synes egentlig det var veldig greit å få vite det. Da kunne jeg komme med liste på hvem jeg kunne be også. Selve innholdet utover det ble en overraskelse og veldig, veldig koselig<3 Fikk mange koselige gaver, men er også glad for at de som arrangerte hadde gitt beskjed til gjestene om at gaver ikke var hovedfokuset:)

Synes det er noe spesielt med å få babyshower første graviditeten, men blir absolutt bare glad og positivt overrasket om jeg får det igjen:)
 
Nei, for meg så finnes det ingen baby før den er født og man er sikker på at alt har gått bra. Opplevd alt for mange som har mistet sent eller hvor det har gått galt[emoji53]
 
Er 21 år og venter førstemann. Bestevenninnen min spurte meg tidlig om dette var noe jeg ønsket meg. Vil ikke ha noen store greier men en liten kake og mine nærmeste hadde vært veldig koselig. Vi bor veldig spredt, i forskjellige land og på kryss og tvers i Norge så å få samlet alle hadde vært hyggelig. Har også sagt at jeg ikke ønsker at de skal kjøpe gaver, men at vi gjerne tar i mot brukte klær og utstyr. :king
 
Back
Topp