Har du lyst på babyshower?

M

Moderator Steffen

Guest
Har du snakket med venner om hva du ønsker? Tror du at du kommer til å få det? :)
 
Jeg har gitt klar beskjed til mamma at jeg ønsker det [emoji23] men at det må være en overraskelse haha!
Vi hadde det for en vennine, og det var utrolig koselig!
 
Har ikke snakket med venner om det, for det er ingen av de som vet om svangerskapet enda. Jeg heller mot å ikke ville ha det, det føles litt for rart å ferie et barn som ikke har kommet til, særlig når jeg mista så seint sist gang. Men har ikke bestemt meg, for tidlig til det.
 
Venninnene mine arrangerte babyshower for meg allerede ved mitt første barn, og det er mange år siden når trenden ikke hadde konnet for fult enda. Derfor regner jeg med de gjør det samme nå. Jeg har også arrangert for andre.
Har ikke snakket med noen om det enda ettersom svangerskapet ikke er offentliggjort :)
 
Litt usikker på om det blir noe denne gangen da vi ikke har opparbeidet oss noe særlig med nettverk enda dit vi har flyttet, pluss at vi har mistet litt kontakten fra tidligere venner :eek: forrige babyshower fikk jeg på sykehuset [emoji23]
 
Jeg vil ikke ha. VIl generelt ha minst mulig oppstyr før barnet er ute, og vi vet det har gått bra. Et vennepar mistet ei uke før termin, så jeg er helt klart preget av det - og håper at folk respekterer at jeg heller vil slites ut etter fødsel enn jinkses før..
 
Vi har hatt det for alle i venninnegjengen. Syns det er utrolig koselig! Kommer ikke til å snakke om det, men heller vente på å bli overrasket :smiley-angelic003
 
Fikk det sist og håper jeg får det igjen, det var utrolig koselig og se alle sånn før tiden ble fryktelig heltisk :)
 
Fikk det da jeg var gravid sist, og nå tenker jeg at jeg helst ikke vil ha det. Har tenkt tilbake til sist gang da den ble holdt av venninner som ikke hadde barn selv og hele greia ble på en måte "overfladisk", men selvfølgelig koselig. Skal likevel innrømme jeg hadde satt mer pris på en eventuell gave etter fødsel med ting man har behov for: mat, godteri (alt som gir energi), gavekort på pizza eller annet som passer for en sliten mamma. Fikk dette fra min beste venninne på sykehuset, og det er den opplevelsen jeg sitter igjen med som den beste <3 De andre venninnene mine har omtrent ikke vist noe hensyn eller brydd seg etter fødsel... Er ikke det rart? Venninner som er så gira når du er gravid, men når barnet har kommet er det ikke plutselig så spennende lenger... Ho ene som var i babyshoweren min har enda ikke møtt sønnen min som nå er 1,5 år gammel.

Til syvende og sist: babyshower er koselig, men ikke på langt nær like viktig med behov man trenger etter at barnet har kommet til verden.
 
Fikk det da jeg var gravid sist, og nå tenker jeg at jeg helst ikke vil ha det. Har tenkt tilbake til sist gang da den ble holdt av venninner som ikke hadde barn selv og hele greia ble på en måte "overfladisk", men selvfølgelig koselig. Skal likevel innrømme jeg hadde satt mer pris på en eventuell gave etter fødsel med ting man har behov for: mat, godteri (alt som gir energi), gavekort på pizza eller annet som passer for en sliten mamma. Fikk dette fra min beste venninne på sykehuset, og det er den opplevelsen jeg sitter igjen med som den beste <3 De andre venninnene mine har omtrent ikke vist noe hensyn eller brydd seg etter fødsel... Er ikke det rart? Venninner som er så gira når du er gravid, men når barnet har kommet er det ikke plutselig så spennende lenger... Ho ene som var i babyshoweren min har enda ikke møtt sønnen min som nå er 1,5 år gammel.

Til syvende og sist: babyshower er koselig, men ikke på langt nær like viktig med behov man trenger etter at barnet har kommet til verden.

Som om jeg skulle sagt det selv [emoji1360] mye hyggeligere om de kunne ha kommet med en god lunsj eller noe etter babyen var blitt født!
 
Jeg synes det er koselig! Har vært med å arrangert for mange veninner [emoji173]️
 
Jeg hadde blitt fornærma om jeg ikke fikk det for jeg har vært med og arrangert såå mange til mine venninner :p fikk det ikke til førstemann for fem år siden for da var det ikke så vanlig :)
 
Har gitt beskjed til mine to nermeste im at jrg kan gjerne få men ikke før etter kiddn er født. Då det var noen som hadde babyshower å noen dager senere mista de babyen(rett før fødsel) .. skrekk opplevelse ass..
 
Nei, setter heller pris på besøk eller selskap på trilletur når babyen er født[emoji5]
 
Kunne godt ha tenkt meg det, men jeg har ingen nære venner som kommer til å arrangere noe sånt for meg. Jeg hadde ikke en gang noen jeg kunne spørre om å være forlover for meg når jeg giftet meg i sommer, og endte opp med ei jeg var nabo med en periode.
 
Hadde vel vært koselig det, men har ikke noen jeg tror vil ordne noe slikt.
 
Kunne godt ha tenkt meg det, men jeg har ingen nære venner som kommer til å arrangere noe sånt for meg. Jeg hadde ikke en gang noen jeg kunne spørre om å være forlover for meg når jeg giftet meg i sommer, og endte opp med ei jeg var nabo med en periode.
Signerer dette
 
Back
Topp