Har du lyst på baby shower?

Har ikke så mange nære venninner lenger, da veldig mange har flyttet, og jeg ser for meg det kan bli litt vanskelig å å få til. Men jeg vet ikke helt om jeg vil ha det, hadde jo vært koselig, men tror det hadde vært enda mer koselig å ta babyshowern etter at babyen er født :) så kan man vise frem den lille til alle :)
 
Jeg syns det er koselig hvis noen har ordnet noe, men forventer det ikke siden det er andremann [emoji4] Tror de aller fleste egentlig ønsker å bli gjort litt stas på når man er sliten og hormonell, og det er jo alltid godt å se venninnene sine [emoji4][emoji177] Spesielt når man nærmer seg termin og kanskje ikke orker å reise rundt for å hilse på alle lenger[emoji85]
 
Jeg håper, og trudde et øyeblikk at noen hadde fikset noe og liksom "invitert meg på middag" til seg i skjul for en overraskende babyshower, men idag fikk jeg håpet "knust" da det faktisk var en middag :p forventet å bli overrasket, men der sto middagen på bordet :laughing001 god middag da!
 
Jeg skal «hjem» til mamma og pappa til helgen, og da håper jeg litt at vennene mine som bor på den kanten av landet har planlagt en liten overraskelse [emoji4] det hadde vært veldig hyggelig [emoji173]️

Ble «overrasket» med babyshower forrige lørdag, og det var så utrolig koselig [emoji1][emoji177] selv om jeg hadde en anelse om at noe kanskje var stelt i stand ble jeg så satt og ut og glad at jeg begynte å gråte (ikke at det skal mye til om dagen) [emoji23] en fantastisk ettermiddag [emoji4]
 
Det hadde jo være utrolig koselig å gjort litt ekstra stas på den lille jenta som er ventet inn i gutteklanen.
Endelig skal mamma få selskap av ei som kanskje en dag snakker samme språk.. :p
Men det blir nok ikke denne gangen. Alle er opptatte med sitt. :/
 
Har vært i flere , men ønsker ikke ha det selv. Det har de nærmeste fått beskjed om, og respekterer. Mye koseligere å få besøk etterpå, når man også vet at alt har gått bra :):)
 
Har vært i flere , men ønsker ikke ha det selv. Det har de nærmeste fått beskjed om, og respekterer. Mye koseligere å få besøk etterpå, når man også vet at alt har gått bra :):)

Samme her [emoji846] jeg ble overrasket med et ikke-babyshower på egon, bare mat og kos og ingen fokus, veldig koselig [emoji38]
 
Har ikke så mange nære venninner lenger, da veldig mange har flyttet, og jeg ser for meg det kan bli litt vanskelig å å få til. Men jeg vet ikke helt om jeg vil ha det, hadde jo vært koselig, men tror det hadde vært enda mer koselig å ta babyshowern etter at babyen er født :) så kan man vise frem den lille til alle :)
Må svare på min egen kommentar her:
Ble overrasket med babyshower den 15.desember, hadde overhode ikke trodd at jeg skulle få det, så jeg ble helt målløs. Det var så utrolig koselig og det varmet hjerte mitt ❤️
Til tross for at mange av venninnene mine bor langt unna, så hadde de planlagt og reist i mange mange timer for å overraske meg. Det betyr utrolig masse for meg :)
 
Tror jeg hadde syntes det hadde vært koslig, men ser ikke for meg at det er noen som tar seg tid til å planlegge noe slikt for meg. Har ikke så mange nære venner som jeg hadde før.
 
Hadde vært koselig med en baby shower, men vet jeg ikke får det. De som var mine venninner har jeg null kontakt med. Hun ene kuttet meg ut sakte men sikkert. Stoler uansett ikke på henne da hun skulle vært forlover i bryllupet mitt, men trakk seg før bryllup.
Hun andre jeg hadde som venninne mener en god del om meg. Har prøvd og ordne opp med hun siste, men uten hell. Så skjønner at det ikke blir shower på meg.
 
Tror jeg hadde syntes det hadde vært koslig, men ser ikke for meg at det er noen som tar seg tid til å planlegge noe slikt for meg. Har ikke så mange nære venner som jeg hadde før.

Samme her. Hadde ingen babyshower sist og blir nok ingen no heller [emoji53] men fekk koselige gaver i posten sist og hyggelige besøk etter at 1.mann vart født [emoji5]
 
Back
Topp