Har du lyst på baby shower?

M

Moderator Tone

Guest
Har du noen ønsker om å ha baby shower?

Har du vært med på en baby shower før?
 
Har ikke ønske om å ha babyshower. Er så mye som kan skje før man faktisk får en sprell levende baby med hjem fra sykehuset. Så hvis noen ønsker å gi noe, vil jeg heller ha besøk etter fødselen.
Men nå med nr 6, forventer jeg egentlig ikke å få noe som helst. Man får liksom mindre for hver unge.
 
Jeg er førstegangs og har vel et ønske om at noen vil gjøre noe litt ekstra for meg og arrangerer et liiiite babyshower :)
 
Jeg vil ikke ha, hater å være midtpunkt i slike settinger :p
 
Jeg jobbet med ei før som mistet 3 dager før termin. Derfor blir det feil for meg å feire noen som ikke er født ennå. I tillegg syns jeg det er kjempekleint med oppmerksomhet og var ganske ukomfortabel i mitt eget utdrikningslag, som jeg forresten ga beskjed om at jeg ikke ønsket [emoji12]
 
Jeg fikk babyshower sist gang, og synes det var så koselig! :Heartred Så egentlig håper jeg at jeg får det denne gangen også, selv om jeg ikke tror det kommer til å skje i og med at det er nummer to. Forventer det heller ikke, så får det eventuelt bli en hyggelig overraskelse :)
 
Har ikke noe behov for babyshower. Regner ikke med å få noe heller. Min kusine som skal ha i januar er av akkurat samme innstilling som meg. Vi var hverandres forlovere så vi har i fellesskap blitt enige om at vi iallfall ikke styrer med noe til hverandre. [emoji4]
 
Ønsker egentlig ikke babyshower. Er ikke glad i masse oppmerksomhet og synes det er litt rart å feire en som ikke er født. Vil heller ha besøk etter fødsel når man vet at alt har gått bra. [emoji4]
 
Jeg har lyst på, men med så få venninner som jeg har er det lite sannsynlig.
 
Jeg hater sånn oppmerksomhet, og jeg var sikker på at jeg ikke ville ha, men den følelsen når jeg ble overrasket med det var kjempegod, og vi hadde det så hyggelig og morsomt :D Så jeg er kjempeglad for at de rundt meg ordnet med det for meg og frøkna selvom hun ikke er født enda :)
 
Jeg har vært med å arrangere for tre av venninnene mine, så håper jo at de returnerer gleden. Men nå har jo jeg vært så opptatt i det siste at de ikke har fått noen sjans til å se meg....Det er vel en enighet om at det kun gjelder første ungen
 
Ønsker ikke, jeg har sagt jeg heller ønsker at folk kommer på babybesøk og gjerne kan ta med seg mat/bakevarer ala barselgrøt [emoji12] liker ikke oppmerksomheten og synes det fort blir kleint. Har vært i 3 stk selv
 
Har du prøvd å gi hint til de rundt deg?

Foreløpig er jeg ikke gravid, jeg bare sniker litt rundt på alle underforum [emoji85]

Det blir nok uansett litt vanskelig å hinte, har flyttet til samboers hjemby og har svært lite nettverk her. Men kanskje det kommer seg før jeg faktisk blir gravid [emoji5]
 
Jeg ble overrasket med babyshower for 2 uker siden[emoji847][emoji847]hadde absolutt ingen anelse!! Jeg synes det var kjempekoslig og ble veldig rørt ettersom jeg venter nr 6 og babyshower var ikke noe som var vanlig da jeg gikk med de andre[emoji847] jeg liker heller ikke oppmerksomhet, men dette synes jeg bare var koselig og gøy! At noen har lagt så mye jobb og planlegging i en overraskelse til meg er noe av det fineste noen har gjort [emoji170][emoji170] for en fin vennegjeng og familie jeg har[emoji7][emoji170][emoji7]
 
Kunne godt tenke meg det, og syntes det var kjekt sist gang, men er ikke noe jeg forventer (tror jeg!) :)
 
Back
Topp