Har du hytte?

Evt tilgang på hytte i alle fall?

Nå med påska som nærmer seg et planen "på hytta" for veldig mange

Vi har ikke hytte og har ikke tilgang på hytte og kommer neppe til å få det noen gang heller

I påska tar vi dagsturer på fjellet, det er grei avstand til det.
Men av og til ønsker jeg at vi hadde hytte. Men så mye penger låst i noe vi neppe har tid til å bruke så mye som man burde for å forsvare kostnaden... Nei.
Vi har ikke egen hytte, men foreldrene mine har to som vi får låne når vi vil :happy:
 
Svigers har 2 hytter, ei 15 min unna oss og ei 4 t unna. Vi bruker faktisk mest den som er lengst unna. Er ofte fram på hytta her men sjeldent overnatting.. Får bruke dei så mykje som vi vil!
Elsker å vere på hytta!

Vi har også familiegården som pappa voks opp på, der er ikkje innlagt verken vatn eller strøm så er i hovedsak til sommerbruk. Stort sett alltid folk der sommerstid :)
 
Nei vo har ikke. Men ønsker oss det en vakker dag :)
 
Nei, det har vi ikke. Kunne vært fint, spesielt om det var en hytte ved havet :)
 
Har tilgang på hytte (mine foreldres).
Låner den i helger, eller ferier etter som det passer for dem/oss, og andre som får låne den. Foretrekker den om sommeren da den ikke er på fjellet :)

Ellers reiser vi til Bø i Telemark, (Svigers) og Sarpsborg (Svåger) Og det er våre feriebaser og føles som vi er på hyttetur da. Eller leier i Kr.sand for og dra i dyreparken :)
 
Kommer helt an på hvordan du ser det.
På en måte har vi, men ikke tilgang på den...
 
Nei.
Skulle gjerne hatt. Men har bare en halvtime til flere bra slalombakker og en timestid til fjellet.
 
Foreldrene mine har hytte som vi låner en uke om sommeren + at vi besøker de på hytta selvsagt.

Kommer til å arve den med mine to søsken.
 
Vi har tilgang til hytte både på fjellet og ved sjøen, men bruker dem minst mulig. Jeg er virkelig ikke en hytteperson, kommer aldri til å kjøpe hytte selv. En ting er prisen, men den aller verste ulempen for meg er alt arbeidet. Den skal vedlikeholdes, snømåkes, pusses opp osv., og så blir det sikkert en evig dårlig samvittighet for å bruke den for lite når man først har kjøpt den. :p

Jeg tenker som deg. Jeg kan ikkw fordra husarbeid feks, og jeg nekter å stresse hjemme hele uka for å kunne dra til hytta for å gjøre husarbeid der også. Aldri livet om jeg gidder å utsette meg for det ;)
 
Svigers har hytte/sommerhus i Danmark som vi bruker flittig.:happy:
 
Ikke nå lenger, dessverre. Pappa og hans kone hadde hytte på fjellet inntil fire dager før påsken i fjor. Da solgte de den plutselig! Kjempesynd, for det er herlig å kunne dra opp på fjellet både sommer som vinter. Tok bare 1 t og 20 min å kjøre dit.
 
Foreldrene mine har hytte ved sjøen, der er vi hele gjengen i ukesvis hver sommer.
 
Ja vi har en hytte vi har arvet. Det har veldig lav standard, og derfor blir den ikke brukt. Hadde det vært opp til meg, kunne vi godt ha solgt den og brukt pengene en annen plass/kjøpt hytte en annen plass. Siden det ikke er innlagt strøm og slikt så koster den veldig lite så vi taper ikke på å eie den.
 
Jeg skulle gjerne hatt hytte.
Samtidig er det nok vedlikehold på huset om vi ikke skulle hatt hytte også.
 
Jeg skulle gjerne hatt hytte.
Samtidig er det nok vedlikehold på huset om vi ikke skulle hatt hytte også.

Jepp. Har tenkt at det er synd å ikke få kjøpt hytte før barna blir større, men allikevel har vi nok med hus og hage må hehe. Spesielt i år har jeg vært glad for å slippe å dra å måke ut hytta hehe
 
Svigers har hytte på fjellet som vi kan bruke så mye vi vil, og vi har tilgang på sjøhytte gjennom jobben til mannen. Foreløpig holder det mer enn nok for oss. :)
 
Back
Topp