Har du hytte?

Nei, vi har ikke hytte. Det finnes i nærmeste familie, men på andre kanten av landet.

Vi har derimot lettere tilgang til flere hus i Italia. Både i Toscana, Lazio, Calabria og Abruzzo. :)
 
Nei, og savner det ikke:p
 
Vi har tilgang til to hytter :) Bruker den ene nesten hver helg, mens den andre blir brukt noen få ganger i året før vi får litt større barn :)
 
Nei, vi er ikke hyttefolk. :p
 
Har hytte, og vi holder på å pusse opp der nå, det kommer til å bli så fint [emoji7] Jeg elsker å være på hytta, har vært der vær sommer siden jeg var liten, og gleder meg masse til å skape nye tradisjoner med den lille i magen fra høsten av, på hytta [emoji173]
 
Foreldrene mine har hytte som vi kan benytte oss av når vi vil :) Reiser både alene og sammen med resten av familien .
 
Har tilgang til svigers sin hytte. Er der hver påske i alle fall, også blir det noen helgeturer nå og da.
 
Vi har ikke hytte, men svigerfar har. Den kan vi låne når vi vil. Men det blir mest på sommeren.

Tar oss en del timer å reise dit (4-5) så da må vi være mer enn ei helg. Ellers bruker vi mer tid i bilen den helga enn på hytta [emoji13]
 
Vi har tilgang til hytte både på fjellet og ved sjøen, men bruker dem minst mulig. Jeg er virkelig ikke en hytteperson, kommer aldri til å kjøpe hytte selv. En ting er prisen, men den aller verste ulempen for meg er alt arbeidet. Den skal vedlikeholdes, snømåkes, pusses opp osv., og så blir det sikkert en evig dårlig samvittighet for å bruke den for lite når man først har kjøpt den. :p
 
Har ikke egen hytte, men svigers har to som ikke er så langt unna der vi bor så vi kan bruke når vi vil:)
Er ikke der i påska, da er resten av svigerfamilien der å det synes jeg er så mye styr så jeg og ungene reiser til min plass så kommer sambo etter når han har jobbet ferdig:)
 
Pappa har hytte, kan bruke den så mye jeg vil men vi er ikke der på vinteren. Det er for mye pes spesielt med unger så det gidder jeg ikke.
 
Nei men skulle veldig gjerne ha hatt hytte :)
 
Nei, vi har ikke hytte. Det finnes i nærmeste familie, men på andre kanten av landet.

Vi har derimot lettere tilgang til flere hus i Italia. Både i Toscana, Lazio, Calabria og Abruzzo. :)
Så deilig med tilgang til feriehus i utlandet da :happy::D
 
Back
Topp