Har du god kjemi med jordmor?

M

Moderator Eve

Guest
Føler du at du har god kjemi med jordmor?
At du kan fortelle alt?
 
Ja det syns jeg, og hun har vært til god hjelp med kontroller hver 14. dag :)
 
Har verdens beste jordmor <3 vi kan snakke om alt og hun er en super støttespiller for meg, evig takknemlig for henne <3
 
Verdens beste [emoji173] hadde henne med storebror og ville ha henne denne gangen og.
 
Ja, det syns jeg. Hvis jeg noen gang har noe jeg ikke har fått snakket om er det fordi jeg selv har glemt å spørre. Kan også ringe eller sende mail utenom timene om noe dukker opp.
 
Ja virkelig ! Hun har vært min reddende engel dette svangerskapet, latt meg få så mange kontroller som jeg selv har ønsket/hatt behov for. Vet ikke hvordan jeg skulle kommet meg gjennom dette svangerskapet uten henne!!
 
Jeg har veldig god kjemi med henne, selvom hun virker litt surrete av og til og konsekvent sier feil navn til mannen min [emoji85]. Skrev det på helsekortet også [emoji23][emoji23]
 
Helt grei [emoji4] hun er veldig rolig og behagelig, men kan til tider overforklare ting slik at jeg blir litt usikker. Helhetlig er jeg godt fornøyd da [emoji4]
 
Ble flyttet fra kommunen og over til sykehuset for oppfølging, og den jordmoren jeg møtte der hadde jeg ikke kjemi med... for så vidt ikke hun i kommunen heller. Likte meg best hos fastlegen min, så vurderer å skaffe meg en time der før fødsel, bare for min egen skyld [emoji12]
 
Jeg går til kontroller hos fastlegen min og vi har veldig god kjemi. Så god kjemi at jeg valgte å beholde henne selv om jeg har flyttet til den andre siden av byen. Hun er dyktig, enkel å snakke med og veldig genuin. Veldig fornøyd! :)
 
Hun virker helt ok. Hun første jeg hadde var topp, men hun flytta, så neste jeg fikk kunne ikke måle seg.
 
Back
Topp