Har du fortalt noen om graviditeten enda?

M

Moderator Steffen

Guest
Det har vært "tradisjon" for å vente til man har passert uke 12, og mange ønsker kanskje å vente enda lenger med å fortelle. Men det kan faktisk være lurt å fortelle om graviditeten tidlig!

Har dere fortalt noen om den store gleden enda? Eller vil dere vente? Hvorfor har dere valgt slik? :)
 
Bare jeg og kjæresten som vet om det enda [emoji7] skal fortelle det til ei venninne i dag, siden vi har en avtale på å fortelle hverandre det så fort vi vet [emoji39]
Blir vel så vi forteller til de nærmeste litt etterhvert, men ikke helt enda [emoji4]
 
Bare jeg og kjæresten som vet om det enda [emoji7] skal fortelle det til ei venninne i dag, siden vi har en avtale på å fortelle hverandre det så fort vi vet [emoji39]
Blir vel så vi forteller til de nærmeste litt etterhvert, men ikke helt enda [emoji4]

Kan jo være litt kjekt å bare dele den store hemmeligheten litt sammen først også! :D
 
Vi har fortalt det til hans foreldre, min mor og mine søstre. Har og fortalt det til mine 3 bestevenner♡ trenger å snakke om det og bekymringene som dukker opp:p
 
Fortalte det til mamma og pappa idag, men har ikke sagt noe til døtrene mine enda..men må si noe snart, kvalmen og det lunefulle humøret mitt kommer til å avsløre meg snart uansett[emoji30]
 
Back
Topp