Har du født barn ved hjelp av IVF?

Igangsatt 5 dager over termin, tatt med keisersnitt dagen etter.
 
Med førstemann ble fødselen satt i gang tre uker før termin. Med andremann startet fødselen av seg selv 16 dager før termin.
 
4mnd før termin meg guttene :( dødfødsel
1 uke før termin men jenta vår :)
 
Vannet gikk i uke 33+2. Fødselen startet uke 34+0
 
Ikke IVF men guttungen er pergotroll... Jeg ble satt i gang i uke 39.. (Starthjelp) gikk en del timer hvor jeg ventet på at kateter skulle dette ut, og kur skulle ha effekt.. Men vannet gikk spontant og han var ute et par timer senere...
 
2dager før min termin og en uke før ultermin. Min nr. Ble jeg satt igang med så d ble uvvist. Kom 3 uker før han da.. 4 uker før etter min termin...
 
Denne tråden var interessant :) har lurt litt på dette selv siden vi vet nøyaktig tidspunkt for innsett og befruktning...

Spent på hvordan det blir her denne gang :)
 
To dager etter ultralydtermin, to dager før ivf-termin ;)
 
Vart satt igång 3 veckor och 4 dagar innan termin..vart akut kejsarsnitt 3 veckor innan termin .
 
Igangsatt på dag 8, fødte 9 dager over termin
 
7 uker (32+6) pga. svangerskapsforgiftning og datteren vår fikk ikke mer næring. Lå på SH 3 dager før det ble hastekeisersnitt da de fant ut at hun ikke hadde det så bra lenger. Hun veide litt over 1500 g og var 40 cm lang, men er i dag en aktiv liten krabat på 16 måneder:)
 
4 dager før termin :)
 
6 dager før termin, men ble tatt med keisersnitt Pga seteleie. Lille luringen ville ikke snu seg. Hadde sikkert gått langt over hvis det ikke hadde vært for det:p
 
Lille IVF gutten vår kom 17 dager før termin, igangsatt fødsel, men var moden og 3 cm når jeg ble satt i gang så hadde nok ikke gått så mye lenger før det hadde startet av seg selv :)
 
2 dager etter termin (de justerte ikke på oul siden det var ivf)
 
Back
Topp