Har du fått stripe på magen?

Er også litt mørk i utgangspunktet, så her vises streken. Dvs. den under navlen har jeg generelt hatt hele livet, nå har det kommet en tydelig stripe over navlen også. Det ser helt fatalt ut! Hvis det er "merket" etter at kroppen min fusjonerte sammen i magen til min mamma, så ble jeg "sydd sammen" veldig skjevt. :hilarious:
 
Jeg så den plutselig her om dagen fra puppene og ned til navlen. Mulig den er under også, men der ser jeg ikke [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg har kun stripe over navlen. Det hadde jeg med eldstemann også. Fikk aldri den under navlen.
 
Jeg gikk nettopp forbi speilet og skvatt bakover - - en tydelig stripe fra navlen og ned. Har null sjans til å se undersiden av magen, så var bare tilfeldig at jeg fikk øye på den i speilet, gudene vet når den dukket opp [emoji23]

Trodde ikke jeg skulle få, ettersom jeg ikke fikk den fram i andre trimester, så ble skikkelig overrasket [emoji28]
 
Jeg gikk nettopp forbi speilet og skvatt bakover - - en tydelig stripe fra navlen og ned. Har null sjans til å se undersiden av magen, så var bare tilfeldig at jeg fikk øye på den i speilet, gudene vet når den dukket opp [emoji23]

Trodde ikke jeg skulle få, ettersom jeg ikke fikk den fram i andre trimester, så ble skikkelig overrasket [emoji28]

Haha hva enn som foregår fra navelen og ned får jeg heller ikke med meg :knegg: er en stor kul i veien :angelic:
 
Sjekker i speilet av og til, men har enda ikke fått selv om jeg hadde sist. :)
 
Fått både oppføre å nerføre navlen,mn virker ikke som den henger heilt ihop på en måte. Sikkert pga navleno_O
 
Back
Topp