Har du fått stripe på magen?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Mange her som har fått gravidstripen midt på magen :)? Når kom den?

Jeg oppdaget en svak strek fra navelen og ned i november, siden da har den blitt noen millimeter tykkere og mye mer synlig. Har også de sist ukene fått en svak strek fra øvre del av magen ned til navelen også:laughing002 skikkelig stripete jeg da (ingen strekkmerker så lang da, tvi tvi)
 
Nei fødselsstripen har ikke kommet her enda. Veldig rart for sist fikk jeg den for lenge siden, så lirer faktisk på om jeg ikke får denne gang.
 
Husker ikke når, men fikk først den nederste og nå går den hele veien. Typen mener jeg ser ut som masseprodusert, perfekt delt i to (Eller satt sammen) haha
 
Jeg ser den selv, og samboer hvis han stirrer litt, men synes ikke jeg ser den på bilder.
Lenge siden jeg så den første gangen, men den har ikke blitt mer fremtredende.

Derimot har jeg fått strekkmerke på piercinghullet i navlen. Forventa da det hullet er så lite/kort :)
Og fått masse synlige sånne små-årer/vener i huden [emoji85]
 
Har ikke kommet enda, synes huske fra forrige gang at den kom ganske seint. Har noen snå strekkmerker rundt navlen, men usikker på om alle er fra forrige gang, eller om noen er nye.
 
Jeg har arr etter jeg har tatt bukplastikk for noen år siden, så det ser ut som jeg hr den, men det er bare arret etter operasjonen som har blitt mørkere.
 
Har ikke fått med de to andre. Så kommer sikkert ikke denne gangen heller.
 
Fikk den tidligere med de to andre, men ikke fått denne gangen!
 
Jeg har fått en veldig tydelig stripe fra navlen og ned. Hatt det en stund, siden uke 18 ca tror jeg.:) har ikke fått noe strekkmerker eller noe sånn enda, kun den stripen :)
 
Jeg har fått stripen. Men pga tidligere bukplastikk har jeg kun strek fra trusekanten og ned.
Oppdaget den forrige uke. :)
 
Så de fleste har ikke stripe? De sier strilen har litt med melanin å gjøre. Jeg blir «svart » bare jeg ser sola, altså bli fort brun. Kanskje derfor jeg fikk stripen, siden jeg har lett for å få farge :)
Morsom er den stripen da.
 
Usikker siden jeg hadde den sist gang... har jo samme type hud enda regner jeg med?
 
Fikk ikke sist og ingen antydning denne gang heller.
 
Den kom veldig tidlig og er nå ekstremt synlig. Føler jeg ser ut som en sammensydd teddybjørn over magen
 
Har alltid lurt på dette, for eg syns eg har hatt den i mange mange år. Den er ikkje blitt noke meir tydelig no, men syns like masse som da eg var "liten".
 
Jeg blir også veldig fort bruk, og har veldig tydelig stripe. Kom i to omganger... men sen er ikke perfekt symmetrisk! Irriterer meg veldig :p
 
Back
Topp