Har du fått mange nye venner etter du fikk barn?

M

Moderator Steffen

Guest
Blant de med barn på samme alder? De du treffer i barnehagen? Er det blitt gode vennskap, eller er det mer bekjentskap? :)
 
Nei jeg har dog mistet de gå jeg hadde kontakt med..barn var ikke et populært emne å ta med inn
 
Nei. Vi har fått bekjente bare. Alle her har jo allerede venner, så de trenger ikke å gjøre noe for å få fler.
 
Har fått flere nye gode venner! Et vennepar vi er blitt kjent med fra bhg til vesla skal være fadder til lillebror nå [emoji4]
 
Har fått flere nye gode venner! Et vennepar vi er blitt kjent med fra bhg til vesla skal være fadder til lillebror nå [emoji4]

Oi! Da har dere jo blitt veldig gode venner, da! Så bra! :D
 
Veldig mange bekjente, men ikke nye venner. Nå har ikke jeg selv gått inn for å prøve å få nye venner heller da men.
 
Nei jeg har dog mistet de gå jeg hadde kontakt med..barn var ikke et populært emne å ta med inn

Så trist da! Barn burde ikke være noen god grunn til bryte vennskap? Naturlig at en er mindre sammen når noen får barn, men trodde ikke det var vanlig at vennskap gikk tapt pga de stakkars uskyldige små :sorry:
 
Oida! Det hørtes virkelig ikke kjekt ut! :( Likte de ikke å snakke om barn?
Kom ikke som et sjokk. Kretsen er ikke vant til barn heller ikke noe ønske om barn. Så det ble ganske naturlig at vi sklei fra hverandre.

Er på barn nr to og ennå har jeg aldri vært i en barsel gruppe da det ikke er så mange som har fått barn samtidig som meg her jeg bor. Men med to barn og en gård full av dyr har jeg alltid noe p henge fingrene i [emoji14]
 
Så trist da! Barn burde ikke være noen god grunn til bryte vennskap? Naturlig at en er mindre sammen når noen får barn, men trodde ikke det var vanlig at vennskap gikk tapt pga de stakkars uskyldige små :sorry:
Vel her gikk det over stokker og stein. Venninna mi ble dø sjalu og droppa meg helt . Så snakket jeg med gubben hennes og han hadde merket det og tok opp muligheten om at de kanskje skulle få barn. Det gikk ikke like fort over stokker og sten. Men da ble vi på talefot. De hadde bestemt at de skulle ikke ha barn..... Men så sklei jeg vekk fra dem for jeg kan ikke akkurat la barna være hjemme og dra på festival etter festival gjennom sommeren:p
 
Mer bekjentskap.

Venner har falt fra her også. De fleste av mine venner fra før har ikke barn. Ser forskjellene er store. Prøvd å holde kontakt så godt det går. Men innimellom blir jeg fryktelig lei av enveiskjørt vennskap.

Ellers er de fleste voksne i klassene til mine barn, folk som har gått på skole med hverandre og er gode venner fra før og slipper ikke inn nye.
 
Mer bekjentskap.

Venner har falt fra her også. De fleste av mine venner fra før har ikke barn. Ser forskjellene er store. Prøvd å holde kontakt så godt det går. Men innimellom blir jeg fryktelig lei av enveiskjørt vennskap.

Ellers er de fleste voksne i klassene til mine barn, folk som har gått på skole med hverandre og er gode venner fra før og slipper ikke inn nye.
Server kjipt at de ikke lar nye komme inn..... hørtes ikke så voksent ut. Men skjønner hva du mener. Ser det på bhg. De som hilser er enten unge mødre eller pappaer:p
 
Server kjipt at de ikke lar nye komme inn..... hørtes ikke så voksent ut. Men skjønner hva du mener. Ser det på bhg. De som hilser er enten unge mødre eller pappaer:p
De er på alder med mannen alle. Så de hadde nok sluppet han inn [emoji23] 6 år eldre ++. Men han jobber ofte så lenge og borte at han får ikke vært med på alt av kosekvelder og slike ting.

Bedre med minste sånn sett. De er mer på min alder. Så lettere og snakke med de rett og slett. :) Så på deres sommeravslutning sitter jeg i det minste ikke alene. Da prates det og alt. Så mye bedre.

Tror rett og slett av klasseforeldrene til de i eldste sin klasse syns jeg er for ung.
 
De er på alder med mannen alle. Så de hadde nok sluppet han inn [emoji23] 6 år eldre ++. Men han jobber ofte så lenge og borte at han får ikke vært med på alt av kosekvelder og slike ting.

Bedre med minste sånn sett. De er mer på min alder. Så lettere og snakke med de rett og slett. :) Så på deres sommeravslutning sitter jeg i det minste ikke alene. Da prates det og alt. Så mye bedre.

Tror rett og slett av klasseforeldrene til de i eldste sin klasse syns jeg er for ung.
Ennå ..... handler ikke om alder men hva som er mellom øra spør du meg [emoji14] men bra at du har funnet en åpning hos din yngste :)))
 
Ennå ..... handler ikke om alder men hva som er mellom øra spør du meg [emoji14] men bra at du har funnet en åpning hos din yngste :)))
Skulle ikke tro. Men for enkelte tror jeg alikevel det gjør det :)

Men går så fint atte.
 
Vel. De få vennene jeg har, fikk jeg etter jeg fikk barn første gang.. Men ikke pga barnet (heller pga skolegang for min del).

Jeg er litt asosial og har litt dårlige antenner, så har veldig vanskelig for å stifte bekjentskaper..
 
Ja, fått noen gode venner i løpet av årene jeg har vært mamma :) Noen er foreldre til andre barn i barnehagen,noen har jeg truffet på barselgrupper og andre er venner av min mann som også har barn :) Men har også god kontakt med mine 'gamle' venner også da :)
 
Back
Topp