Har du en nabofeid?

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Mange har jo nabofeider, til og med jeg, men hva består dine av?

Her er det ei som bare blander seg i alt man gjør og som skjefter masse.
 
Ingen feide, men føler jeg må holde et ekstra øye på barna så ikke de gjør noe som vil irritere den nærmeste naboen.
 
  • Liker
Reactions: R90
Altså, det er jo noen jeg/vi liker bedre enn andre, men vi har absolutt ingen feider. Det er ei her, hun er meget dramatisk, og ganske så sladrete (ikke helt min type), men vi har ingen uoverensstemmelser.
 
Her er vi heldigvis bare vitner til dramaet i bygda å være involverte. Er for det meste bare skog og bøer rundt oss, men nærmeste nabo er i strid med en i slekta til mannen som bor et lite stykke unna.
 
Nei vil ikke si i strid, prøver å holde oss På god jord med de fleste, men når man bor i et nabolag der husa er tett i tett å dama 2 dører opp står å gauler på katta gjentatte ganger kl 12 om natta rett utenfor soveromsvindu gikk jeg å sa hun måtte tie stille. Det falt ikke i god jord men hun har ikke gjort det siden.
 
Jepp dét har vi. Du skjønner jenta vår stjal en Kvikk lunsj i hagen deres den påsken hun var 2,5 år. Nå er hun 7!!
 
Nei :)
Har ingen konflikter/drama med noen, egentlig. Ikke noen fiender. Livet er for kort til slikt.

Naboen til barnehagen har feide med barnehagen da... Skjønner ikke at de gidder. De er sure fordi foreldre vil parkere på barnehagens parkering ved henting og levering. Jeg tenker at om de hadde fått andre interesser enn å sitte og surt se på bilene og klage til kommunen igjen og igjen hadde de nok hatt det bedre.
 
Javisst.
Var og spurte naboen om det var mulig å kappe trærne litt (han har noen grantrær på 18m stående langs eiendommen sin).

Det viste seg at han er både ustabil og aggressiv.
Så han stod faktisk og skrek: "Eg e fanden sjøl! Nå har du møtt på fanden!! Og de trærne, de ska stå her til eg daue! Eg ska tilogmed prøve å få de fredet nå!" [emoji85]

Må innrømme at jeg ble redd.

Han sa [skrek] det var vår feil som hadde hus plassert så dumt, og spurte om jeg mente det var skyene sin feil at vi ikke får sol på overskya dager.. Videre kom det en lang tirade om at vi kjørte på hans vei for å komme til innkjørselen vår, fordi kommunen tydeligvis har ekspropriert grunn fra ham til å bygge veien [emoji23]
 
Javisst.
Var og spurte naboen om det var mulig å kappe trærne litt (han har noen grantrær på 18m stående langs eiendommen sin).

Det viste seg at han er både ustabil og aggressiv.
Så han stod faktisk og skrek: "Eg e fanden sjøl! Nå har du møtt på fanden!! Og de trærne, de ska stå her til eg daue! Eg ska tilogmed prøve å få de fredet nå!" [emoji85]

Må innrømme at jeg ble redd.

Han sa [skrek] det var vår feil som hadde hus plassert så dumt, og spurte om jeg mente det var skyene sin feil at vi ikke får sol på overskya dager.. Videre kom det en lang tirade om at vi kjørte på hans vei for å komme til innkjørselen vår, fordi kommunen tydeligvis har ekspropriert grunn fra ham til å bygge veien [emoji23]

Oi, han hørtes ganske ustabil ut, ja [emoji23]
 
Her jeg bor er det trivelige naboer, men der jeg vokste opp hadde vi ei sur eldre dame som var rett og slett ufyselig! Klagde på alt og var ufin i munnen
 
Nei, men vi har kun bodd her en uke da [emoji28]
 
Har en som bla. klagde på at hunden vår hadde bjeffet hele dagen. Jeg hadde vært hjemme den dagen så visste det ikke var sant :p ikke hørt noe etter det da for den gangen ble jeg forbanna
 
Nei men har garantert noen som irriterer seg over oss :p o_O

jeg er konfliktsky og sjenert og liker de aller fleste folk og blir veldig såret om noen feks baksnakker meg eller sletter meg fra sosiale medier:facepalm:
 
Sik
Har en som bla. klagde på at hunden vår hadde bjeffet hele dagen. Jeg hadde vært hjemme den dagen så visste det ikke var sant :p ikke hørt noe etter det da for den gangen ble jeg forbanna
sikkery en annen hund de har hørt da..
 
Nei.
Synes folk her på Østlandet er konfliktsky og går heller å baksnakker enn å ta opp ting med rette vedkommende. Og hvis de ikke har baller nok til å gi meg beskjed om det hvis det er noe så får de heller gå å være misfornøyd. Blir sånn falskt. Men det gidder jeg ikke å bry meg med.
 
Ja, dessverre er vi omgitt av selviske idioter. Men detaljene sparer jeg dere. [emoji14]
 
Nei, men tror kanskje noen naboer irriterer seg over kattene våre, de trodde også at vi eide noen andre naboer sine katter, for tidligere huseier pleide mate katter, så her reker det stadig vekk andre katter!

Der jeg er vokst opp var det nettopp en så gale nabokrangel at ene familien valgte til slutt å flytte. De kranglet om en hekk!
 
Back
Topp