Har du en hobby?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva da?
Når begynte du med det?
 
Strikking/brodering/hekling. Begynte som barn, men tok seg vel opp i en alder av 14++. Lærte det av min mormor og mamma. :)
 
Brodering spesielt :) Begynte skikkelig med det for 10 år siden ca. :)
 
Har scrappet siden ca 2008. Men de siste årene har jeg rett og slett ikke hatt så lyst, mangler energi og inspirasjon.
 
Mange, men bytter på det. Brodering, hekling, scrapping, lage kort, fargelegge, lese, sy på maskin og sikkert noe mer.
 
Strikking, brodering, tegning(tegning gjør jeg ikke så mye lenger da) og skriver. Lesing.

Tegning har jeg gjort siden jeg var barn. Strikking og brodering har kommet i ettertid. Begynte å skrive på videregående og gjør det fortsatt. Lese har jeg gjort mye siden tidlig tenårene, men er blitt mindre de siste åra.

Jeg drømmer om den tiden da jeg får tid til alle mine favorittaktiviteter. ;)
 
Strikker, leser og maler bilder på lerret :)
Usikker på når jeg starta. Å lese har jeg bestandig vært glad i, strikking har jeg gjort litt nå og da (men tatt litt av de siste 3-4 årene kanskje), og malinga har også "bestandig" vært tilstede. Kanskje litt mer de siste 5-6 årene.
 
Tegner - går stort sett i realistiske (ikke hyper-realisme) portrett og mennesker og dyr.

Skriver - har solgt noen krimnoveller og skriver stadig på et eller flere bokprosjekt ;-)

Ellers kjøpte jeg en svipenn i går og fikk fullstendig dilla, så nå kommer jeg vel til å tegne med svipenn på alle plankebiter jeg finner [emoji23]
 
Begynte med strikking i påsken i år.
 
Scrapping, startet med det i 2009-2010. Har vært litt av og på etter som hvor travel jeg har vært i hverdagen, men har sluttet helt å kjøpe kort, lager alltid selv til enhver anledning. Det gikk mye i album før, men det gitt litt tørke der gitt. Blir vel å starte igjen når mini-me er ute :)
Og så må jeg helst sitte samme med andre å få inspirasjon og tips/ideer :)

Strikker litt innimellom, det har jeg vel gjort siden jeg var 8 år, men har bare gått i enkle ting som luer, skjerf, kosedyr, sokker. Jeg suger rett og slett på å lese oppskrifter, så det er mye egen komponering av mønster og ting :)
Er av den utålmodige typen, skulle helst vært ferdig med det i går :p
 
Back
Topp