Har du en hobby du ønsker barna dine også skal ta del i?

M

Moderator Amalie

Guest
Mange ønsker å dele sine interesser med barna og mange barn ønsker å ta del i foreldres hobbyer - er det slik hos dere? :)
 
Jeg har ikke egentlig det, men mannen ser gjerne at de spiller forball.

Eller. Jo. Jeg prøver å involvere dem i litt planting og blomsterstell
 
Ønsker at barna skal drive med trav og hester. Men de skal selv finne ut hva de ønsker å utvikle seg i:æ
 
Ønsker at ungane skal interessere seg for musikk og begynne i korps :) eg var med i korpset frå eg var 8 år gammal, og har fortsatt med det til no (nesten 30). Er ein hobby man kan ha resten av livet! :)
 
Ja, gjerne! Elsker håndarbeid, bake og lage mat. Dette vil jeg veldig gjerne mitt barn skal ta del i (fordi det er gøy, ikke fordi jeg ønsker det!).
 
Friluftsliv, hund og garnhobbyer. Håper at barn finner glede i alle disse tingene etterhvert.
 
Mannen vil jo gjerne få en liten fotballspiller :) Jeg derimot håper han/hun/de liker å stelle med dyr (hest og hund spesielt), være aktive ute i skogen (selv om det har blitt minimalt på meg siste året) og heller tar ting litt rolig enn å stresse seg gjennom hverdagen med x antall treninger, sosiale ting her og der, fest/fyll (når de blir eldre såklart) og annet jeg aldri gjorde som "liten". Alltid vært hjemmekjær og håper barna også vil hygge seg med en film med familien, hytteturer, vennekvelder hjemme og lignende :)
 
Vi perler sammen og baker :) Han baker nesten selv allerede :)
 
Klatring :) Da vi begge voksne er glad i sporten. Spesielt ute også :)
 
Njæ.. jeg er opptatt av musikk og ser gjerne at barna også er det da jeg mener det er sunt på alle mulige måter. Særlig komponering og håndtering av instrumenter
 
Back
Topp