Har du dårlig syn?

Jeg var nærsynt, og hadde litt skive hornhinner, men har laserkorrigert det nå.
 
Jeg har -1 på begge øyene :) klarer meg uten briller innendørs, om jeg ikke ser på tv med teksting, men utendørs har jeg alltid briller.
Skulle ønske jeg kunne bruke linser men det klør så infernalsk pluss at øyene tåres opp så jeg klør ut de på bare noen timer. Ikke ser jeg med de heller når øyene tårer så mye :p
 
Har store samsynsproblemer. Er langsynt også, 2 og 2.75 og skjeve hornhinner. Optikere finner ikke ut av synet mitt.
 
+8 og 9 pluss manglende samsyn. På det verste var jeg oppe på +12 på begge.
 
Jepp! Svaksynt faktisk.. Men synes selv jeg ser skikkelig godt da.. 60% på ett øye og fingertelling på det andre. Briller hjelper ikke.
 
Nei helt perfekt sa optikern :p håper det holder seg :D
 
-6, noe på begge øynene og sjeve hornhinner
 
Er født med nystagmus (ufrivillig sjeling) og er nesten blind på venstre øye.
Så er veeldig nærsynt. Burde egentlig tatt meg en tur til optikkeren igjen også når jeg tenker meg om.
 
Nærsynt. Rundt minus 2-3 et sted.. Ser dårligere på høyre enn venstre. Vet at det høyre er blitt ENDA dårligere siden sist optikertime, så bør egentlig dra dit igjen snart...
 
-2.25 og -2.50.
Blitt litt svakere siste året igjen så må ta en tur til kontroll snart.
 
Jeg er ganske så nærsynt. - 7.50 på begge øyne, samt skjeve hornhinner (-0.75). -8 i briller.
 
Nærsynt på det ene lang på den andre. 20 % nedsatt syn på den ene og 30 % nedsatt på det andre skjevehornihiner og et arr på venstre side ( ingen hvet hvor det kommer fra mest sansynelig ved fødsel sa øyelegen) så husker jeg ikke styrken sånn plutselig kommer med den snart
 
Skjeve hornhinner, nærsynt (ikke så mye) og så skjeler jeg vistnok (jeg legger ikke merke til det men optiker og enkelte andre har kommentert det). Men klarer ikke å bli venn med brillene så de har jeg rota vekk.
 
Ingen synsfeil heldigvis. Kompenserer med veldig godt syn siden jeg har dårlig hørsel (medfødt og bruker høreapparat)
 
Kan slite med skjeling, så må passe på å fokusere skikkelig så jeg ikke får vondt i hodet. Men selve synet er det ikke noe galt med.
 
Back
Topp