Har du bunad? Eller ønsker du deg det?

Fikk bunad til konfirmasjonen. Veldig kjekt. Husker jeg var moden nok til å tenke at det var sykt kjedelig, men at jeg var veldig takknemlig fordi jeg visste hvor dyre de er og at jeg kom til å bli mer og mer glad for den i årenes løp.
 
Har bunad, var veldig heldig og fikk/arvet alt til konfirmasjon [emoji5][emoji56]
 
Når jeg var konfirmant så kunne jeg ha fått bunad hvis jeg ønsket det, men når jeg var 14 år så syns jeg ikke bunad var fint og det var ikke mange på min alder som hadde det til konfirmasjonen. Da ville jeg heller ha en veldig fin kjole på konfirmasjonsdagen min. Og i dag angrer jeg veldig mye på at jeg ikke ønsket meg bunad. Jeg var 18/19 år når jeg begynte å ønske meg bunad. Og hvert år når der nærmer seg konfirmasjoner og 17. mai så kjenner jeg veldig på at jeg skulle hatt en bunad. Det er så fint med bunad!
Nå er jeg 25 år og ønsket om bunad blir bare større og større for hvert år, men har dessverre ikke råd til en selv. Og vet ikke hvordan jeg skal få råd til det heller..

Noen andre som kjenner seg igjen? Har dere bunad? Fikk dere bunad til konfirmasjonen? Hvis ikke, angrer du på at du ikke valgte bunad?
Ønsker meg veldig en bunad:) håper jeg får råd med tiden
 
Back
Topp