Har du brukt brystskjold under amming?

Brukte med andremann i en ukes tid for å la brystvortene gro da de var så såre :) Gikk greit å slutte med dem.
 
Vi brukte skjold i ca 6 uker, lillesnupp fikk ikke skikkelig tak og brystvortene mine hadde store kjøttsår.. Klarte å venne av, og problemet viste seg å være stramt tungebånd.
 
Brukte bittelitt de første dagene for å få riktig tak og siden jeg var litt sår. Fant fort ut det var mye mer stress enn vanlig amming.:)
 
Ja, fikk ikke til å amme uten. Men ble brukt i en ukes tid bare.
 
Brukte det de første par ukene. Var himmelsk! Ungen hadde et sinnsykt vakuum og følte av rev av meg brystvortene [emoji85] Følte dem ble «herdet» på en mer skånsom måte med skjoldene.
 
Ja, brukte i 3,5 uke pga dårlig sugetak. Fikk god veiledning og plutselig kunne vi slutte på dagen - så digg å kunne amme uten!
 
Prøvde med førstemann, funka ikke. Brukte litt på barsel nå og det funka sånn halvveis, nå er det dessverre slutt på ammingen for vår del.
 
Brukte det de første par ukene. Var himmelsk! Ungen hadde et sinnsykt vakuum og følte av rev av meg brystvortene [emoji85] Følte dem ble «herdet» på en mer skånsom måte med skjoldene.

Akkurat samme her!!
 
Ja, baby tar ikke pupp uten. Blir sår likevel, så kan bare tenke meg hvor gale det hadde blitt uten [emoji85]
 
Ja. Den reddet ammingen vår. Jeg var så sår...
Brukte til hun ble 2 måneder
Tok ca 1uke å avvenne.
 
Back
Topp