Har du blomster i vinduene? Som lever?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
HVa da?

Jeg har en del clivia, to halvtstore og noen små som jeg har sådd selv. Jeg har stikinger av fuchia som virkelig er meningen skal ut.... og en potte med basilikum, det kan jo ikke regnes som blomster da, men står i tuevinduet og vokser og trives (også sådd) På kjøkkenet har vi tre orkideer.
 
Jeg har en grønn hengeplante i stuevinduet, husker ikke navnet.


Og så har jeg 2 fredsliljer, persille, timian og basilikum i kjøkkenvinduet. Jo, og en annen grønnplante jeg ikke husker hva heter.
 
Har svigermors tunge og orkideer. Eneste som overlever hos meg ;) Kjøper inn litt med blomster på innimellom for å ha litt farge, men de dør litt for fort...
 
En kaktus, en julestjerne, og.. En påskeblomst som såviiidt lever [emoji23]
Ellers, masse paprika, chili og agurk.
 
Noen orkideer og kaktuser som jeg har fått av mamma og svigerinnen min:p har sådd mye men det er så deilig når det kan ut på verandaen! Har et lite sitrontre jeg sådde for tre år siden som også har flyttet ut for sommeren.
 
Et par orkideer og en kaktus. Tror ikke jeg klarer å holde liv i noe mer :p
 
1 orkide :p
 
Orkideer her også, pluss en grønn plante av noe slag[emoji12]
 
Hadde ja, lever nei :p
 
Jeg dreper nesten alt som heter blomster. Har noen store planter, mange kaktuser (elsker kaktus) og får blomster av mannen til å ha i vase veldig ofte :happy: Blomstene overlever så lenge de kan, men resten har jeg hatt lenge ;)
 
Har ingen blomster akkurat, annet enn en bukett solsikker akkurat nå.
Men jeg har to avokadoplanter, basilikum, timian, oregano og rosemarin i kjøkkenvinduet. Telles det?
 
Back
Topp