Har du besøkt arbeidsplassen din?

Solstråle90

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprillykke 2016
Mailykke 2018
Har du besøkt arbeidsplassen din med babyen i permisjonstiden?
 
Ser nå at ordet "babyen" ble litt rart. De er jo ikke akkurat babyer lenger :p
 
Jeg har vært innom med han 2 ganger, og var på julemiddag en kveld i desember. Men ikke vært der siden 2016 [emoji23] Starter på jobb igjen 18. april, så jeg har ikke behov for å komme inn før det kjenner jeg..
 
Jeg har vært innom med han 2 ganger, og var på julemiddag en kveld i desember. Men ikke vært der siden 2016 [emoji23] Starter på jobb igjen 18. april, så jeg har ikke behov for å komme inn før det kjenner jeg..
Hehe, nei, da må jo tiden frem til da nytes uten å måtte gi jobb en eneste lille tanke ;)
 
Hehe, nei, da må jo tiden frem til da nytes uten å måtte gi jobb en eneste lille tanke ;)

Har du vært der mye?

De jeg har mest med å gjøre på jobb har jeg liksom sendt meldinger med osv underveis, så behovet for å fysisk møte opp på kontoret har vært ganske fraværende her, hehe.. mer plikt enn ønske [emoji23]
 
2 ganger! Ene gangen for å vise fram babyen, andre gang for å levere papirer
 
Har du vært der mye?

De jeg har mest med å gjøre på jobb har jeg liksom sendt meldinger med osv underveis, så behovet for å fysisk møte opp på kontoret har vært ganske fraværende her, hehe.. mer plikt enn ønske [emoji23]
Var på besøk én gang når mini var 3 mnd, så flyttet vi og jeg sa opp, så nei :p
 
Ble lite under perm for jeg visste jeg skulle si opp, var mange som hadde sluttet, så ikke så mange å besøke egentlig, og ingen som inviterte heller for den saks skyld.
 
Jobben er rett i nærheten, så stikker ofte innom hvis vi er og handler (butikken ligger i samme bygg).
 
Vært der noen ganger for å henge litt med på hva som skjer [emoji14] mye nytt som skjer som jeg var med på å forberede:p så nygjerrige meg klarer ikke å holde meg unna:p
 
Har vært på besøk der noen ganger :) Men jobber i bhg, så er full fart der. Og må liksom være der i rette tiden, ikke alltid det har passet med rytmen til frøkna :p
 
Ble lite under perm for jeg visste jeg skulle si opp, var mange som hadde sluttet, så ikke så mange å besøke egentlig, og ingen som inviterte heller for den saks skyld.
Skulle tro du jobbet på jobben min. Var sååå mange som forsvant når jeg gikk ut i permisjon.
 
Har vært på besøk der noen ganger :) Men jobber i bhg, så er full fart der. Og må liksom være der i rette tiden, ikke alltid det har passet med rytmen til frøkna :p
Perfekt med mye leker og mange spennende barn å følge med på da :p
 
Ja, det har vi. Men de siste gangene har jeg vært alene innom på kurs etc så har ikke hatt han med siden november faktisk.[emoji43]
 
Back
Topp