Har du begynt med julehandelen?

Har ikke begynt nei, venter en stund til :)

Men dere som kjøper julegaver flere mnd i forveien, hvordan fungerer det med bytting?
Det ene stedet jeg var satte bare på bytte lapp ho. Selv om den ble kjøpt i august:)
Ellers er mye kjøpt på salg og noe er vin og ting jeg har strikket, så da er bytting ikke akkurat :p
 
Den er i full gang, det er jo snart jul :D
 
Har begynt å planlegge adventskalenderen :p
Og ka e ska gi i julegaver, men folk e så himla treig me å si ka de ønska seg.
Har også begynt å tenke over ka junior ska ønske seg i julegaver, da det er kun han som får gaver. Vi voksne har slutta å gi til hverandre, men har heldigvis noen voksne som ønsker å gi til oss så de må jo få noe fint :)
 
Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig iløpet av november. Går det treigt som vanlig, så har jeg bestemt meg for at det ikke skal bli noe etter rundt 12.desember. Jobber på kjøpesenter, og da pleier det å eksplodere :eek:
 
Jeg er godt i gang :)
 
Handler julegaver gjennom hele året. Greit å spre utgiftene litt, når man har 8 søsken, hvorav 7 er kravstore. :p
 
Har kjøpt noen småting, men må finne noe i tillegg til de jeg har kjøpt, så ikke ferdig med en eneste hel ave enda. Men er nå godt i gang :) Må snart begynne å tenke på kalender også... Den er ikke alltid like lett :(
 
Blir nok å ta en tur til uka og begynne å handle litt :) Har så mange å kjøpe til så er greit å begynne snart :p
 
Jeg trodde jeg hadde løsningen på mannens gave tidlig i år, han hadde jo et veldig konkret ønske, og jeg ba min bror om råd for å finne tvinger (sånn verktøysgreie) av god kvalitet.

Jepp, link til en av god kvalitet kom på sms, ta denne og ikke den som henger ved siden av, poengterte han. Han bør få to. Greit. På tilbud. 99 pr stykk, om jeg altså får kjøpt dem så lenge det tilbudet varer. Skal stikke innom på mandag jeg, den er grei den.

Men, atte.... jeg pleier gi mannen julegave for litt mer enn 200 kroner...

Han ønsker seg den nye cromecast samt crome audio også da, til ca 280 kr pr stykk, men det var mer tenkt sånn til farsdagen...

Tja... jeg må altså finne på mer. Egne unger har vi ikke kjøpt til enda, andre unger er mer eller mindre i boks. Det blir noen "gaver med mening" også til enkelte slektninger. Men våre foreldre og søsken (altså utenom mannens to yngste halvsøsken, de går i kategoien "andre unger", de er på alder med våre barn) er jeg fortsatt i uvisse på
 
Jeg pleier aldri å starte julehandelen før i midten av desember. Men i år startet jeg i september. Jeg ønsker å være helt ferdig med julegavehandelen innen midten av november.
Kjenner at det er tungt å gå rundt på senteret å handle nå, orker ikle tanken på å skulle handle gaver under det verste julerushet og som høygravid..

Jeg mangler å kjøpe gave til mannen, pappa og tre søskenbarn (3 år, 10 år og 20 år). Har ideer om hva jeg skal kjøpe til dem, har bare ikke kommet så langt enda :) Jeg har snart pakket ferdig alle gavene som er kjøpt!!

22 pakker av julekalenderen til mamma er kjøpt inn. Mangler 2 stykker. Har ikke begynt å lage selve kalenderen som pakkene skal henge på. Er det noen som har forslag eller ideer til hvordan å lage en billig pakkekalender?

Mannen sin kalender har jeg ikke begynt på enda :)
 
Nei, men har begynt å tenke på saken. Med termin om fem dager blir jeg mindre mobil enn vanlig i førjulstiden så må lage gode handlelister til samboeren. Er ikke noe særlig for en nyfødt å være med på shopping.
 
Back
Topp