Har du ansiktshår?

Litt. Av typen.. Ingen andre enn meg legger merke til det, men ser det godt i speilet selv (.. På 10 cm avstand).
Plaget meg skikkelig før, så jeg pleide vokse overleppa. Nå gidder jeg ikke. Ble bare styr, og samboer legger ikke merke til det uansett.
 
Ja jeg har hvite hår. Plager meg ikke.

På ferie hadde jeg en merkelig spa-opplevelse. Jeg dro for å få øyebrynene nappet med trå. Hun var noe ivrig syntes jeg, da hun tok utenfor området, og jeg stusset. Men hun bare fortsatte...og jeg hadde ikke noe i mot det.

Det var vondt når hun nådde "skinnskjegget", hahahah. Smertefullt å ta "barten", hahahaha. Det rant tårer. Hun tok hele ansiktet, og det var en opplevelse.

Jeg må si at sminken har aldri sett bedre ut. Satt som ett skudd. Men det skjer aldri igjen.
 
Hvordan fjerner du dette?
Jeg har litt. Tror ikke det ses så godt av andre men jeg ser det godt. Der det er "verst" er over leppen. Jeg prøvde på sånne voksstrimler til overleppen, men det var så vondt og ble så sår. Siden jeg har litt sensitiv hud så bestilte jeg meg en ansikts epilator for de med sensitiv hud
http://www.elkjop.no/product/stylin...SE832EFACE/braun-facespa-ansiktsepilator-832e
Den har også et par børster med. Ja det er vondt å epilere, spesielt over leppa, og blir litt rød. Men håper det blir det samme etter hvert som når man epilerer leggene, man blir vant til det, og at det ikke gjør så veldig vondt lenger.
 
Prøvde en gang hårfjerningskrem i ansiktet. Dummeste jeg har gjort noen gang. Det var sinnsykt vondt, som om det etset huden, så det anbefaler jeg ikke :-( Nå napper jeg bare med pinsett. Prekelarbeid men det funker. Har hørt om ei annen maskin nå Veet sin, som er beregnet for finbarbering til f.eks. ansikt. Ellers kunne jeg ha tenkt meg å prøve tråd, hørt det skal være veldig effektivt. :-D
 
Ja jeg har på overleppen... Mest lyse, men noen mørke innimellom...

Men det er nok min egen feil, for brukte både voksstrimler og krem før, og det gjorde det i grunnen verre... Nå napper jeg de mørke med pinsett, de lyse får være. Klipper litt med saks innimellom da [emoji23]

Huff, litt pinlig, men det får så være.
 
Ikke noe som syntes, men er loddent :hilarious: fjerner det ikke
 
Har ikke dette selv, men en tante som har pcos. Hun får lysbehandling eller noe på hudklinikk :) har bedret seg etter det. Voksing får man vel samme resultat som om man vokser f.eks leggene eller armhulen? At hårene som vokser ut tar lengre tid og blir mykere/dunaktig?
 
Pinsett
 
Litt på overleppa. Helt lyst så det syntes ikke så godt.
Men da vi var små så sa lillebroren min at jeg hadde bart!! Så jeg testet ut barbermaskina til morfaren min i hele ansiktet. Tok til og med øyenbrynene [emoji14]
 
Nei[emoji4]
 
Back
Topp