Har du alltid ville ha barn?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Eller har du hatt perioder hvor barn ikke var så aktuelt for deg?
Og kom det barnet her som en stor overaskelse, eller var det planlagt?
 
Har alltid hatt lyst på barn, men var viktig for meg å vente til utdanning og jobb var i boks :) Graviditeten var veldig planlagt og etterlengtet <3
 
Jeg har alltid sagt jeg ikke skal ha barn [emoji85] men tror det har vært fordi jeg ikke har følt at det har passet tidligere
 
Har alltid hatt lyst på barn [emoji4] Har ønsket meg fire så lenge jeg kan huske og nå venter jeg nummer 5, så kan absolutt sinat jeg har fått innfridd ønsket mitt [emoji28][emoji7]
 
Har alltid villet ha barn, og sett for meg tre stk. Venter nr 3 nå og håper at jeg føler meg ferdig etter denne [emoji28]
 
Har alltid villet ha barn, og første var veldig planlagt.
Nr 2 kom litt tidligere enn tenkt, men det spiller jo ingen rolle :)
Etter nr 2 følte jeg meg ikke helt ferdig, men trodde ikke det kom til å bli noen flere. Heldigvis møtte jeg en ny fantastisk mann og her er jeg i uke 38 og venter på nr 3 :p
Etter denne er jeg absolutt ferdig. Ingen av oss kan tenke oss flere barn. Særlig samboeren min som sa før han traff meg at han absolutt ikke ville møte noen med mer enn 1 barn...hehe:D
 
Jeg har alltid hatt lyst på barn:) tenkte mye på livet uten barn når jeg og mannen ikke fikk det til, men det var utrolig trist.
 
Har lenge ønsket meg en familie da jeg ikke har en egen. Måtte bare finne drømmemannen og gjøre ferdig studier først :D Nå har jeg vært så heldig å få en svigerfamilie med på kjøpet også da. Heldige meg!
 
Har alltid hatt lyst på barn, men så egentlig for meg at det var enda en stund til. Men da vi plutselig stod med positiv test var det en fantastisk fin overraskelse [emoji173]️
 
Har faktisk ikke hatt lyst på barn tidligere, men har i ettertid skjønt at det er fordi jeg har vært i feil type forhold, og ikke ønsket barn inn i det.

Etter at jeg møtte den fantastiske mannen min ble det fort klart at vi hadde lyst å starte familie sammen, med han så føles det så rett og jeg som var redd for at jeg aldri ville ha barn, har veldig lyst på flere barn:)
Lille er veldig høyt ønsket:Heartred
 
Ja men før ville jeg adoptere.. jeg ville ikke sette barn til verden når det allerede var så mange som trengte forledre. Men så fikk jeg kjæreste og ble gravid [emoji51][emoji51][emoji2]
 
Back
Topp