Har det vært forskjell på hvor tidlig du fikk positiv test fra ulike graviditeter?

Bkno0131972

Flørter med forumet
Dere som har flere graviditeter bak dere og som har testet mer enn på bare IKM dagen. Hvor tidlig fikk du positiv test i de ulike graviditetene dine? Har det alltid vært ca likt eller har det variert veldig?
 
Stort sett vært 10 dpo alle gangene, aldri fått tydelig positiv før det. Men har som regel også testet annenhver dag, så 8 dpo negativ, 10 dpo positiv ... Vært gravid 7 ganger.
 
Fått 8dpo, 10 dpo mest vanlig og 12 dpo. Fikk på 10 dpo med det vellykkede svangerskapet ☺️
 
Fikk tidligere positiv med 1 og 2 enn med 3. Lavere HCG med nr 3 enn nr 1 ved 4+2, men nr var innsett av frossen blastocyst så lurer på om den festet seg tregere Det kan visst variere når egget fester seg mtp hvor utviklet det er. Man ser jo det under IVF at noen egg er raskere enn andre til å utvikle seg ❤️
 
Takk for svar dere! :happy:

Jeg har alltid fått ganske tidlige positive tester, ca en uke før IKM. Ser ut som dere også har utslag en stund før, så da må jeg bare innse at det ikke ble noe denne runden. IKM på søndag og ingen positive tester enda så da er det nok bare å forvente mensen :(
 
Første= 12/13 dpo
Andre = 10 dpo
Tredje= 8/9 dpo
Fjerde = 11 dpo

Mistet 3 ganger. Er fortsatt på fjerde gang ☺️
 
Fikk tidlig. Må ha vært 11 dpo med. Det var gang nummer 4.
Har vært gravid totalt 6 ganger. Men mistet 4
 
I kronologisk rekkefølge
Naturlig før ivf
Testet ikke før ikm
Testet ikke før ikm

ivf:
9dpo
8dpo(svak), tydelig 9dpo (ble barn)
9dpo
16dpo(kjemisk, Hcg var bare 11)
12dpo
 
Barn 1 og 2 var jeg ikke testetøs :hilarious:

Graviditet 3: positiv test 9 dpo (mistet)
Graviditet 4: positiv test 9 dpo
Graviditet 5: svaaaak positiv test 9 dpo, negativ 10 dpo morgen, positiv 10 dpo kveld ❤️
 
Fikk tydelig positiv 12 dpo med begge de første (én ivf, én naturlig). Denne gangen satte jeg inn en blasto og fikk ikke positiv før 14 dpo og den var sykt svak. Tipper jeg hadde like tester 16-17 dpo som jeg hadde 12 dpo med de to første.

Er bare 5+1 med siste så krysser fingrene for at det holder inn :Heartred :nailbiting:
 
Graviditet 1: 10 DPO, mistet i uke 6.
Graviditet 2: 10 DPO, mistet i uke 8.
Graviditet 3: 9 DPO, mistet i uke 14.
Graviditet 4: 10 DPO, frisk gutt født i uke 41+1.
Graviditet 5: 8 DPO, frisk jente født i uke 36+3.
 
Fått på 8 og 12DPO . Med de tre barna jeg har så har jeg hvert 6 uker på vei , 11uker på vi 8 uker ca . :laughing002
 
Testet ikke før 1 uker etter ikm med nr 1 (var ikke planlagt). Ellers har jeg testet positivt 9/10DPO.
 
Første 11dpo (første test jeg tok)
Andre 11dpo (mista)
Tredje 14dpo (IKM hadde venta til da- mista)
Fjerde 14dpo (IKM hadde venta til da- mista)
Femte 10 dpo (negativ 9dpo, 23+6 med tvillinger nå)
 
Back
Topp