Har det lagt noen reiseplaner for 2018?

Vi skal til Danmark i sommer! Blir første ferien til lillemor som blir 8 mnd i juni [emoji4]
 
Muligens Kreta igjen i september/ oktober :)
 
Min søster planlegger at vi skal reise til USA i påska for å besøke tanta vår. Hun er suuuuper baby/barnefrelst men kan dessverre ikke få egne barn. Hun ser derfor på oss som det nærmeste hun kommer å bli mamma. Og våre barn ser hun på som det nærmeste hun kommer å bli bestemor. Tante vil veldig gjerne at vi skal komme og handle klær til babyen i magen :D Så får vi se da, hva legen / jordmor synes om reiseplaner... ;)
 
Vi skal også til Danmark, med foreldrene mine, femåringen og baby på 2 mnd [emoji85] det må jo gå greit, vi er mange til å bysse [emoji28]
 
Danmark slutten av juni om formen er OK (35 uker på vei), og kanskje en tur til varmere strøk i april/mai. Og 1-dagsspa på bursdagen min i april :)
 
Vi har snakket litt om å reise til Kroatia eller Kreta i sommer. En av de to plassene blir det. Men bestiller ikke før i slutten av mai, begynnelsen av juni for å få restplassrabatt. Vi ønsker å reise i midten av juli, å være der i 2 uker. :)
 
Vi reiser to uker til Kos i Hellas 1.6.2018. Med to barn, en gutt på 8 og ei jente på 10,5 mnd[emoji15][emoji15] blir spennende kjenner jeg!
 
Kiel i vinterferien
Daftø i juni
Hytta i sommer
Så blir det muligens cruise i sommer
Å london
 
to uker til Mallorca i sommer, ellers en del til Norge tenker jeg..
 
Back
Topp