Har dere vaskehjelp?

Nei. Men pappa har. Husker ikke om det er hver uke eller annenhver. De betaler vel 600 hver gang eller så. 2 etasjers rekkehus med 4 soverom.
 
Vasker selv her! Men hadde ikke gjort noe med vaskehjelp! Spess ikke de dagene hvor energinivået =0
 
Oppdatering: vi har nå vaskehjelp hver 2. uke.

Det er fortsatt hyppig vasking her i huset, da jeg må vaske kjøkkengulvet hver dag :p Men slipper å tenke like mye på vaskingen som før :)
 
Vi har vaskehjelp annenhver uke. Fikk for kort tid siden da jeg sliter med bekken og ryggsmerter mot slutten av svangerskapet. Hun tar hele huset, er helt strøkenet! Tar 200kr per time og bruker som regel 3-4 timer. Neste gang hun kommer skal hun ta vinduer innvendig og utvendig i tillegg! Det blir deilig hun er supereffektiv, løper rundt her i treningstøy, det er noe annet enn meg om dagen som er gravid 38+6
 
200 pr time hørtes enten ut som utrooooolig dårlig betalt eller minimum svart?

Jeg kunne tenkt meg vaskehjelp, men ryddingen... Men jeg nekter av mange grunner svart jobb og det begrenser utvalget noe
 
Vasker og ordner slikt selv. Overraskende enklere etter jeg ble alenemor for tre unger og katten. :p
 
Back
Topp