Har dere vært mye syke hittil i vinter?

M

Moderator Wilma

Guest
Hvordan syke har dere vært i vinter? Har noen av dere sluppet unna eller har hele familien blitt rammet?
 
Jeg var syk fra midten av Desember til ut januar med forskjellige forkjølelser og omgangssyke. Ser ut som det holder seg greit nå, og håper det fortsetter. Samboer og datter har ikke vært like syke heldigvis, men litt snufsete har de vært
 
Ja :hilarious: Omgangssyken på meg og mellomste, forkjølelse og feber på eldste og forkjølelse på minste. Mannen har ikke vært syk- enda men kommer nok :wacky:
 
Vi har vært syke konstant siden oktober.
 
Jeg trodde vi hadde sluppet unna, men den gang ei.

Eldste begynte på søndag; høy feber frem til onsdag, påvist bronkitt. Så er fortsatt veldig tett og har vært hjemme hele uka.

Yngste kom hjem fra bhg på tirsdag med 38.7 i temp, og har klaget på hodepine og vondt i kroppen. 40.1 på det meste. Ingen feber i går av noen særlig betydning, men klaget på øreverk og hadde feber igjen nå til kvelden. Mest sannsynlig har det vært noe influensagreier her.

Jeg er sylte forkjøla selv, men ingen feber. Tror jeg har et snev av bronkitt selv, det har jeg hatt såpass mange ganger at jeg kjenner det igjen...

Samboer har klart seg unna enda heldigvis
 
Ja! Mini var syk masse før jul, og har hatt fire runder feber/forkjølelse inkl en runde influensa på oss alle tre. Nå begynner alle å komme seg endelig. Håper vi er ferdige for ei stund.
 
Vært nesten kronisk syk i 1,5 mnd nå... hurra for barnehagestart [emoji85]
 
Jeg har gått gjennom 3 antibiotikakurer og går enda småsyk. Har vært småsyk siden rett før jeg fant ut jeg var gravid nå, og klarer ikke helt bli kvitt det lille som er igjen. Men heldigvis har både samboer og bonusbarn klart å holde seg friske stort sett [emoji1360]
 
Nei :p guttungen har hatt et par dager han har hvert litt sliten nå før ferie, så har hvert hjemme i to dager, men ingen sykdom i den forstand
 
Ja... fra jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av oktober har jeg vel vært syk 6 ganger, inkludert en helt forferdelig influensa i jula (til tross for influensavaksine) som varte i to uker, hvorav 4 dager med 40 i feber. Og omgangssyke nå forrige helg. I mellomtida har jeg hatt to kraftige forkjølelser, og to kraftige forkjølelser i november og desember...

:(
 
Gått i ett med forkjølelse, omgangssyken til influensa på meg. Barnefar fikk en liten forkjølelse mens poden hadde 1 dag med omgangssyken bare :p ganske greit i og med at han var syk 16 uker i strekk fra barnehagestart. Godt med en frisk gutt igjen da
 
Omgangssyke 2 ganger, forkjølelser, høy feber, lungebetennelse og nå kraftig forkjølelse med hoste og bihulesmerter :( Gir seg visste ikke...
 
Mest forkjølelse på meg, men mini har vært mye syk. Her snakker vi forkjølelse, hånd munn fot syke, vannkopper, omgangssyke osv. Alt på 2-3 mnd :p
 
Vi har vel hatt det meste siden september. Mannen dro med seg omgangsyken fra jobben og vi lå rett ut på mandag. Aldri hatt det før så kan si at jeg er sur på han.
 
Her har alle utrolig nok holdt seg friske! Pleier å få både det ene og det andre siden jeg jobber på småtrinnet men permisjon funker :p
 
Ja, supersyke. Et par omganger på ungene i høst. Jeg har hatt halsbetennelse nesten fra sommer til jul. Munnen full av after i tillegg. Og nå har vi og ungene hatt to uker med hoste, høy feber, verk i kroppen etter nyttår. Vi er i gang med en ny lignende sykdom, ungene og mannen har vært syk en uke og hos meg kom det i går for fullt.
Vi har ikke hatt omgangssyke denne sesongen så det kommer vel snart.
 
Nei, takk og lov ikke!
 
Vi har hatt en omgang med omgangssyke 2 ganger før jul. En liten omgangssyke og en litt større omgangssyke. Nå har vi vært igjennom en en skikkelig forkjølelse/influensa i de siste 3 ukene med først kun bare rennende nese og etterhvert med feber og hoste. Vi håper vi er ferdige for denne vinteren.
 
Back
Topp