Har dere tenkt å prøve på flere barn og i så fall når?

Vi er ferdige. To nydelige velskapte jenter❤ Kunne aldri ønsket meg noe mer.
 
Vi skal garantert ha flere barn, men kommer til å vente litt siden jeg vil fullføre utdanningen min først. Tror vi er enige om å ha ca 2,5 år mellom barna om vi klarer det :)
 
Her har vi blitt enige om at det ikke er vits å begynne på noe prevensjon etter fødselen, har pcos så reiner ikke med å bli gravid så fort igjen. Blir jeg gravid igjen så er det ikke uønsket Akkuratt :) vi har en litt sjer det så sjer det innstilling da vi begge vil ha flere barn.
 
Skjønner godt at det er vemodig å vite at du aldri skal gå gravid igjen, ja! Jeg hadde garantert kjent på de samme følelsene dersom det var ugjenkallelig slutt nå, og ble skikkelig glad inni meg da han sa det siden jeg alltid har drømt om å få tre barn.

Samtidig så velger jeg å ikke lese for mye i det da han jo fint kan finne på å ombestemme seg senere når hverdagen innhenter oss. Dessuten er vi begge 35 nå og vil jo kanskje slite med fertiliteten når vi eventuelt føler oss klare for å prøve på en til (enn så lenge er det ingenting som tyder på at det vil bli et problem siden begge barna ble unnfanget "på kommando", men det vet man jo aldri).

Så for nå velger jeg bare å kose meg maksimalt med lillesøster og tenker at det som skjer, det skjer :)
Tror det er en veldig grei innstilling å ha :) Her velger jeg å ha som utgangspunkt at vi er ferdige, så får det bli en positiv overraskelse dersom samboer senere er innstilt på å prøve på én til. Nå skal jeg nyte tiden hjemme med lillesøster :)
 
Det er i planene å få et barn til, det blir vel når mini er blitt 2-3 år.. Akkurat nå har jeg ikke det minste lyst å bli gravid og føde på ny :p
 
Back
Topp