Har dere tatt masse bilder under graviditeten?

M

Moderator Steffen

Guest
Av magen? Av dere som kommende foreldre? Av dagliglivet? :)
 
Nei. Vi tar lite bilder i hverdagen som det er, litt for få egentlig.

Samboeren begynte å ta ukentlige magebilder rundt uke 20 (før det var det ikke det minste lille snev til mage å se, så ikke så spennende med bilder). Vi snakker med klærene på, ikke kunsteriske og smakfulle svart-hvitt avkleddbilder ;)
 
Blir ikke mange bilder her. Hender jeg tar bilde av ungene i ny og ne. Når jeg kommer på det [emoji12] Magen er ikke mye å se til.
 
Av magen & dagliglivet. Men kunne blitt flinkere til å ta bilde av pappaen, og eg og han ilag. Det er jo kjempekoselig å spare på[emoji178]
 
Dokumenterer kanskje mye mindre nå enn jeg gjorde med førstemann. Da hadde jeg ukentlige mage bilder. Mye er anderledes nå og jeg har ikke følt for å ta så mye bilder.
 
Nei. Er baby nr 2 så må innrømme at spenningen ikke er der. Bare er noe jeg må bli ferdig med, dette gravidgreiene. Blir mer glede og bilder når baby kommet :)
 
Har så langt ikke tatt et eneste magebilde, noe jeg er ganske lei meg for, men vil ikke ta med mobilen, og blir så klein når jeg skal be samboer ta bilder av meg, haha :woot:
 
Glemmer å ta bilder av både magen, barna, samboer og oss sammen [emoji85] Virkelig dårlig på det.
 
Back
Topp