Har dere tatt masse bilder under graviditeten?

M

Moderator Steffen

Guest
Av magen? Av dere som kommende foreldre? Av dagliglivet? :)
 
Har prøvd å ta en del av de små, men likevel store tingene :) Som når mannen strikket genser til sønnen vår, den første klesvasken med alle de små klærne på stativet, før og etter-bilde av barnerommet osv. I tillegg har vi dokumentert den voksende magen med samme kjole og samme bakgrunn på hvert bilde. Gleder meg til å fikse album! :)
 
Har tatt av magen[emoji4] Var ikke noe flink til det forrige gang, så glad jeg har gjort det nå hver uke [emoji4]
 
Har tatt masse bilder av magen denne gangen :) Når jeg ser tilbake på forrige gang synes jeg at jeg tok alt for lite, nesten ikke et eneste bilde før uke 26. Så denne gangen prøver jeg å være flinkere :)
 
Ikke tatt bilder. Skulle være flink til å gjøre det denne gangen, ettersom at vi ikke gjorde det sist. Men det blir glemt i hverdagsstresset [emoji85] kanskje ta noen nå snart, nå begynner jo magen å komme!
 
Vært like dårlig som sist nesten[emoji85] sist fikk jeg et bile av magen i bare teuse og bh og det tok jeg tre timer før vannet gikk. Så spent på om jeg rekker ta et nå[emoji28]
 
Sist var jeg veldig flink til å dokumentere den voksende magen og alt mulig. Nå har jeg vel 3 dårlige bilder av magen i farta[emoji85] hverdagsstress og ei på 2 år som tar fullt fokus.
 
Har tatt noen bilder i perioder, men kunne godt vært flere! Har også tatt et par bilder av meg der jeg setter Klexane. Det var ikke bilder han hadde spesielt lyst til å ta, men det er jo litt morsomt å se tilbake på siden jeg tross alt kun bruker Klexane i forbindelse med svangerskap, og da er det jo en del av graviditetstiden allikevel!
 
Back
Topp