Har dere startet på julegavene?

Begynner vell i sept/okt tenker jeg :)
Nå har vi andre ting, og tenke på.
Termin som nermer seg, og etterpå blir det en dåp som må planlegges :p
 
Lurer på å bare gjøre det, så slipper jeg å stresse i år :p
 
Er godt igang, har kjøpt 3 stk så er ferdig med 3. Strikker endel gaver i år også så er snart ferdig med 4 til[emoji4] har ikke råd til å få den utgiften i okt,nov,des. Har bursdag på jentunge i nov så må dele det opp utover året.
Blir vel å handel noen av 2019 gavene på black friday også.
 
Jeg har skrevet så godt som hele julegavelista, ser ikke for meg at jeg gidder å trave butikkene rundt med ei jente som ble året nå på august og i tillegg får en gutt på oktober... ha også kjøpt inn en del på tilbud, så jeg er godt igang. Blir ikke pakket inn før på desember da siden jeg har det som tradisjon.....
 
Bruker som regel å starte i September.
I år, som alle tidligere år, hadde jeg egentlig tenkt å starte tidlig og strikke mest mulig gaver for å være litt økonomisk, og ikke minst personlig - men sånn blir det jo aldri..
 
Har en ferdig siden de som skulle ha den fikk noe annet i fjord, også driver jeg å broderer til fire.
 
Venter ei lita i slutten av oktober så har bestemt at i år legger jeg ikke så mye arbeid i julegavene som jeg har gjort tidligere år. Så det er mange som får gavekort i år, noen skal jeg kjøpe klær til, men jeg venter til utvalget i butikkene blir bedre og bestiller på nett:) besteforeldre og oldeforeldrene til barnet skal få et bilde av jenta når hun har kommet + noe til, tror noen av de skal få noe god rødvin i år:) så blir set kanskje boen leker til barna men det tenker jeg også skal være mulig å nettshoppe:)

Tidligere år har jeg brukt å legge litt mer tanke i julegavene å prøve å være litt kreativ. Liker å enten kjøpe noe som er på en ønskeliste, noe som jeg vet de trenger men har glemt å skrive på liste eller noe som er typisk forbruksvare og nyttig å få i gave:)

Har også begynt å skrive ønskeliste for meg, samboer felles og hver for oss og for lille jenta :) kjekt å ha notert ned når jeg kommer på hva vi ønsker oss så det er klart til noen spørr:)
 
Kjøpte tre stk en natt jeg ikke fikk sove [emoji4][emoji85] Prøver alltid å bli ferdig før desember. Misliker sterkt å handle i butikker når det er smikk fullt med folk [emoji13] Da er det ikke effektivt nok for meg.
 
Snart ferdig mangler bare kø småting
 
Jeg tenker på jula nesten hele året og pleier å se etter julegaver så tidlig som romjulsalg, Januarsalget og ellers utover året.:happy::santa:Heartred
 
Jeg startet strikkeprosjektene i mars, og nærmer meg ferdig med dem.
Har også kjøpt noen gaver som jeg tilfeldig har snublet over og tenkt er perfekt for noen mottakere. Da har jeg like godt kjøpt dem, for jeg hadde fort glemt det til november hvis jeg hadde latt det bli med tanken [emoji23]

Og noe er kjøpt på bruktmarked: Gamle kakebokser med motiv fra Disney til Disneynerden i familien for eksempel. Eller en sekkepipe som en svoger har ønsket seg i minst fem år.
Noen ting må man jo bare slå til på [emoji6]
 
Har gjort unna foreldrene mine og bestemor.
Så godt i gang, om ikke annet :)
 
Startet å tenke på det og skrive ned hvis jeg kommer på noe [emoji4] men har ikke kjøpt noe ennå
 
Back
Topp