Har dere sommerdekk på bilen?

Har fortsatt vinterdekk på. Kommer snø nesten hver dag her (som smelter i løpet av dagen da), så har ikke tatt sjansen på å bytte enda :)
 
Har vinterdekk, skifter ikke før det slutter med dette tullet med alle fire årstidene på en og samme dag :p Snødde nok i går til at det lå på bakken, selv om det meste er smeltet nå.
 
Har en bil med sommerdekk, en med vinterdekk. Ingen snø. Men pleier alltid å vente litt ekstra å legge om på bil nr 2, i tilfelle det kommer snø.
 
Sommerdekk og har hatt snø i dag, ja ;). Nå har det akkurat begynt å smelte, så veiene er bare fulle av vann, heldigvis. Skal straks ut å kjøre.
 
Skulle legge om i helga, i stedet la snøen seg i stedet...
 
Har piggdekk på enda, og nå ligger snøen igjen..
Og det snør enda..

Skal egentlig bytte dekk på onsdag, men vi får se...
 
Vinterdekk. Var ganske sikker på at det kom en runde til. Ingen snø i vår by, men i nabobyene.
 
Hva sa du til jobb? Ble du hjemme? Jeg sitter hjemme og undres over hva jeg skal gjøre i dag, begynner på jobb 14.00 og har sommerdekk[emoji57][emoji20] bor langt unna kollektivtransport og må kjøre lille or til barnevakt før jeg evt drar...

Hadde ingen avtaler i dag så det ble hjemmekontor. Om jeg hadde jobbet på avdeling så hadde jeg bare måttet kjørt. Hadde ikke hatt tid til dekkskift og kollektiv går ikke. Veiene var ikke så ikke som meldt da så det hadde nok gått greit.
 
Hadde ingen avtaler i dag så det ble hjemmekontor. Om jeg hadde jobbet på avdeling så hadde jeg bare måttet kjørt. Hadde ikke hatt tid til dekkskift og kollektiv går ikke. Veiene var ikke så ikke som meldt da så det hadde nok gått greit.

Her gikk det ikke greit, masse snø og kaos på veien, så her ble jeg faktisk hjemme[emoji15]
 
Ikke sommerdekk og ikke snø
 
Sommerdekk og ingen snø foreløpig
 
Har vinterdekk fordi det var meldt så mye snø. Syns det er uansvarlig på lik linje med fyllekjøring å bruke sommerdekk på vinterføre :eek:
 
Back
Topp